غائله مهسائیه

ارائه موضوعي شمارگان منتشره از{گاهنامه معرفت به زمان}

مدير انجمن: نبض زمان

غائله مهسائیه

پستتوسط najm137 » چهارشنبه فبريه 22, 2023 6:47 am

جنبش یزیدیان ایران= فحاشان فاحشه گرایان جانیان


تصوير

اغتشاشگران روز گذشته در حین اقدامات آشوبگرایانه خود در کرج، یک بسیجی جوان را به شهادت رساندند. به گزارش مشرق، روز گذشته (پنجشنبه ۱۲ آبان ماه ) در جریان اغتشاشات که حوالی بهشت سکینه و کمال شهر کرج رخ داد، اغتشاشگران یک جوان بسیجی را به شهادت رساندند. این جوان بسیجی که دیروز توسط اغتشاشگران به شهادت رسید، سید روح‌الله عجمیان نام دارد. او متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان بود. وی از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر است که سابقه عضویت ۱۲ ساله در بسیج را دارد. شهید عجمیان مسئول بسیج سازندگی این پایگاه بسیج بود که مسئولیت گروه سازندگی و محرومیت‌زدایی سردار دلها را نیز برعهده داشت. شغل این بسیجی شهید نیز فعالیت به عنوان مکانیک بود.

یکی از دوستان شهید عجمیان، نحوه شهادت این بسیجی شهید را روایت کرد و گفت: اغتشاشگران روز گذشته شهید را محاصره کرده و با چاقو به وی حمله می‌کنند. پس از محاصره او و وارد کردن ضربه چاقو به پهلوی شهید، چند نفر دیگر از اغتشاشگران نیز به او حمله کردند. وی افزود: شهید عجمیان در بلوار بهشت سکینه کمالشهر کرج به دست این اشرار به شهادت رسید. هنگامی که اغتشاشگران وی را محاصره می‌کنند به جهتی حرکت می‌کند که حمله اشرار به سایر بسیجیان مدافعان امنیت را دفع کرده و فقط بتوانند به او حمله کنند.

دوست شهید گفت: پس از اینکه او به سوی اتوبان تهران ـ کرج حرکت می‌کند، این اشرار وی را محاصره کرده و با ضربات چاقو به کمر شهید او را به شهادت می‌رسانند. وی افزود: رفتاری که اشرار با شهید عجمیان انجام دادند حتی توسط داعشی‌ها هم انجام نمی شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام البرز: انتقام خون شهید عجمیان را می‌گیریم

پس از شهادت شهید روح‌الله عجمیان، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز به دیدار خانواده این شهید رفت و ضمن تسلیت و همدری با آن‌ها، وعده داد تا انتقام خون این شهید را از اشرار بگیرد. سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه دروازه شهادت با اتمام دوران دفاع مقدس بسته نشده و همچنان باز است، گفت: خداوند بندگان مخلص خود را به صورت سفارشی نزد خود می پذیرد؛ سید روح الله نیز یکی از این بندگان بود.

وی افزود: به جوان خود افتخار کنید که از بین هزاران مسیر، بهترین مسیر که همان ولایت‌مداری است را انتخاب و خود را فدای امنیت مردم کرد. این جوان برومند، به تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، با اقتدار در مقابل اشرار و اغتشاشگران ایستاد و تسلیم نشد و مظلومانه به شهادت رسید.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز با اشاره به جایگاه خوب این شهید نزد خداوند تاکید کرد: لقمه حلال شما موجب شد که این جوان انقلابی، در راه نظام و انقلاب گام بردارد و این گونه به شهادت برسد و صد البته که جایگاه رفیعی نصیب شهدا می شود. مطمئن باشید انتقام خون پاک این شهید مظلوم را از اشرار و اراذل و اوباش خواهیم گرفت و آن ها را به سزای اعمال ننگینشان خواهیم رساند.

در این دیدار، مادر شهید روح الله عجمیان نیز ضمن ابراز انزجار از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه گفت: سید روح الله آرزوی شهادت داشت و همواره دوست داشت به عنوان مدافع حرم، پای در سرزمین شام بگذارد و از حریم و حرم آل الله دفاع کند اما تقدیر او به گونه ای رقم خورد که به دست آشوبگران و داعشی های داخل کشور به شهادت برسد.

وی افزود: وقتی پسرم تصاویر شهدا را می دید، گریه می کرد و می گفت: این بندگان خدا چه گناهی کرده اند که خون آن ها این گونه به ناحق ریخته می شود؟ خواهش ما به عنوان خانواده یکی از شهدای مدافع امنیت این است که با این افراد آشوبگر با قاطعیت برخورد کنید تا دیگر به خود اجازه ندهند با اقدامات وحشیانه، باز هم خانواده ای را داغدار کنند.

برادر شهید عجمیان: اگر رهبر انقلاب اجازه بدهد، انتقام خون شهدا را از اشرار می‌گیریم

برادر شهید عجمیان نیز در این دیدار گفت: سید شور حسینی داشت، آن زمان که داعشی‌ها در سوریه بودند علاقه داشت تا به عنوان مدافع حرم با آن‌ها بجنگد. اما، قسمت او نشد و خدا خواست که مدافع وطن شد. وی خطاب به قاتلان برادرش گفت: اگر این اشرار سید ما را به شهادت رساندند، او سه برادر دیگر دارد و ما اجازه نمی‌دهیم که نه خون او و نه خون هیچ‌کدام از شهدا پایمال شود. این برادر شهید تاکید کرد: اگر حضرت آقا دستور بدهند، انتقام او را از این اشرار می‌گیریم. گفتنی است؛ از ابتدای آغاز اغتشاشات از ابتدای مهرماه امسال آشوبگران و اشرار بارها به مدافعان امنیت حمله کرده و تعدادی از آن‌ها را به شهادت رساندند.



صحنه هاى مصائب تاريخى عاشوراى كربلاى 61هـ.ق را در اين روزهاى ايران و بدست يزيديان ايران ببينيد
= كمى قبل در شبكه دوم خبر بيست سي
= از زبان عاملان جنايتكار ويديويى بخش كرد
= شرح صحنه هاى جنايات يزيديان تاريخ
اما اين بار در كرج ايران و بدست يزيدان ايران
= جاقو جاقو كردن - با سنگ به پيشانى كوبيدن - روى زمين كشاندن بدن مجروح و....
نحوه شهادت شهید عجمیان
مقيد باشيد مطلب را با تيتر و تعبيرات و اوصاف فوق نقل كنيد


===============

لینک خبر + ویدیو:

https://www.mashreghnews.ir/news/143273 ... 9%84%D9%85
najm137
 
پست ها : 1201
تاريخ عضويت: سه شنبه آپريل 19, 2011 12:37 pm

غائله مهسائیه

پستتوسط najm137 » چهارشنبه فبريه 22, 2023 6:51 am

پاسخ عملى جوانان عراقی به "جنبش بى شرف در ایران" = احترام به عمامه معممين ايرانى در عراق"


==================

لینک خبر و فیلم:

https://media.hamshahrionline.ir/d/2022 ... 7730379000

https://www.videstan.com/video/SE17D
najm137
 
پست ها : 1201
تاريخ عضويت: سه شنبه آپريل 19, 2011 12:37 pm

غائله مهسائیه

پستتوسط najm137 » چهارشنبه فبريه 22, 2023 6:59 am

ويديوى شبكه دوم خبر بيست سی از نحوه كشتن سيد روح الله عجمیان


اعترافات جمعی از قاتلین شهید عجمیان با حضور در صحنه شهادت

جمعی از قاتلین بسیجی شهید عجمیان در آزادراه کرج ـ قزوین با حضور در صحنه جرم به تشریح گوشه‌ای از جنایات خود پرداختند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جمعی از قاتلین بسیجی شهید عجمیان در آزادراه کرج ـ قزوین با حضور در صحنه جرم به تشریح گوشه‌ای از جنایات خود پرداختند.

جمعی از قاتلین بسیجی شهید عجمیان در آزادراه کرج ـ قزوین با حضور در صحنه جرم به تشریح گوشه‌ای از جنایات خود پرداختند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جمعی از قاتلین بسیجی شهید عجمیان در آزادراه کرج ـ قزوین با حضور در صحنه جرم به تشریح گوشه‌ای از جنایات خود پرداختند.

سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به حمله تعدادی از اغتشاشگران روز پنجشنبه هفته گذشته به نیروهای پلیس، اظهار داشت: بعد از انتشار تصاویر اغتشاشات در کرج، نیروهای پلیس که برای بازگشایی مسیر در حال حرکت بودند مورد ضرب‌وشتم قرار گرفتند، که در پی بروز این حادثه طی تماس‌های مردمی اخبار مناسبی در خصوص اغتشاشگران در اختیار فراجا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بعد از حمله اغتشاشگران به عوامل فراجا و خودروی پلیس در آزاد‌راه کرج ـ قزوین با کلیه ‌امکانات ردیابی متهمان آغاز شد، افزود: 9 نفر از اغتشاشگران در حین خروج از مرز و دو نفر دیگر از سرکرده‌ها به استانهای دیگری متواری شده بودند که با تلاش پلیس دستگیر شدند.

همچنین حسین فاضلی هریکندی رئیس‌کل دادگستری استان البرز نیز اظهار کرد: تعدادی از اراذل و اوباش که با استفاده از چاقو، قمه، پنجه‌بوکس و سنگ در به شهادت رساندن بسیجی سید روح‌الله عجمیان در روز پنجشنبه 12 آبان ماه در کمال‌شهر کرج نقش داشتند با دستورات قضایی، توسط اداره‌کل اطلاعات استان البرز شناسایی و بازداشت شدند. وی افزود: تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است و جزئیات بیشتر پرونده به‌زودی اعلام می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: رئیس قوه قضائیه بلافاصله بعد از حوادث روز پنجشنبه، طی تماس تلفنی برای شناسایی و بازداشت عواملی که در شهادت بسیجی شهید عجمیان نقش داشتند دستور صادر کرد که در راستای اجرای این دستور اقدامات لازم انجام شد. دستگاه قضایی با رعایت مقررات قانونی نسبت به شناسایی و مجازات تمامی عوامل اقدام خواهد کرد.

صحنه هاى مصائب تاريخى عاشوراى كربلاى 61هـ.ق را در اين روزهاى ايران و بدست يزيديان ايران ببينيد
جنبش یزیدیان ایران= فحاشان فاحشه گرایان جانیان


پویش "جنبش بی شرف در ایران" ترند شد

===============

لینک خبر + فیلم:

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1401 ... 8%AF%D8%AA
najm137
 
پست ها : 1201
تاريخ عضويت: سه شنبه آپريل 19, 2011 12:37 pm

غائله مهسائیه

پستتوسط najm137 » چهارشنبه فبريه 22, 2023 2:20 pm

نمونه كارگزار با انصاف در حاكميت


نماینده كاشمر در مجلس: در بلوار کشاورز، ۳۰، ۴۰ نفر از جوانان ما را مورد نوازش قرار دادند؛ چیز خاصی نبود؛ یکی دو نفر به من مشت و لگد زدند؛ بعضی از این رفتار حق ماست و باید سیلی بخوریم.

یکی دو روز بعد از این ماجرا، چند نفرشان توسط آگاهی دستگیر شدند و من نیز رضایت دادم تا آزاد شود. اعتمادآنلاین نوشت: نماینده کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت او را با مشت و لگد در اعتراضات زدند.
حجت الاسلام نیک بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس با اشاره به ماجرای کتک خوردن خود توسط معترضان گفت: چند روز بعد از اربعین به دفتر ۲ شهردار رفته بودم و بعد از ان به دلیل گیر کردن ماشین در ترافیک، پیاده از خیابان کارگر به سمت کشاورز رفتم که ۳۰ و ۴۰ نفر از جوانان ما را مورد نوازش خود قرار دادند. چیز خاصی نبود و یکی دو نفر به من مشت و لگد زدند.

ان شاء الله ساير طبقات حاكميت (خصوصا آنها كه گوششان بدهكار نيست) مورد نوازش واقع شوند

================

لینک خبر:

https://www.asriran.com/fa/news/865081/ ... B%8C%D9%85
najm137
 
پست ها : 1201
تاريخ عضويت: سه شنبه آپريل 19, 2011 12:37 pm

غائله مهسائیه

پستتوسط najm137 » چهارشنبه فبريه 22, 2023 2:31 pm

اعلام حاكميت: به پذيرش ضمنى تغييرات در روش حكمرانى؛ اما موكول به بعد آرامش: قالیباف: امیدوارم هرچه زودتر امنیت تثبیت شود تا تغییرات مشروع و لازم در حکمرانی آغاز شود!


اينها كه يكسره دروغ می گويند و حرفشان عوض مى كنند و اصلا هيچ كسى غير از خودشان (محافل امنيتی حاكم) حتى معتقدين قديمی انقلاب و نظام و مراجع تقليد را به رسميت نمى شناسند و تازه بدون توضيح كه چه تغييرى مى دهند = چطور توقع دارند كه آشوبها بخوابد بعدا وعده نسيه را معارضان نقد كنند = تازه شما كه مى گوييد آنها كه شعار تغيير می دهند عامل دشمنند و هر كه غير شما نظر دارد عامل خارجى است = پس براى چى می خواهيد تغيير بدهيد = اگر مخاطببتان اغتشاشگران هستند كه آنها تغيرات شما را قبول ندارند و منتظر وعده نسيه شما نيستند - اگر مخاطب نيروهاى مؤمن و معتقد با تفكر متفاوت هستند كه آنها زمامدار آشوبها نيستند كه وعده بدهيد بعد آرامش؟! = و اين جور حرف زدنها جز اظهار عجر و ناتوانى و تغييرات بخاطر عدم آرامش معنى ديگرى ندارد = اگر واقعا معتقد به تغيير هستيد و تغييرات مشروع و قانونى تخلفات حاكميت بر خلاف قانون را كه 40 سال معتقدین به نظام و مراجع تقليد پيگير بوده اند متوقف و رفع كنيد و نبايد هم به آرام گره بزنيد كه معنى معامله و ضعف و عجز شما بدهد = ببينيد قانون اساسی چطور شیوه انتخاب رهبر حاكميت را بيان كرده؟ از ميان مراجع - زير نظر خبرگان بودن دفتر و ارگانهايش - مصون نبودن خيانت و جنايت در ارگانهاى نظامی و امنيتی حتى اگر خادم و آتش به اختيار حاكميت باشند وووو صدها مشكل كه سالهاست در ميان معتقدين به نظام مطرح است و يا برخلاف قانون اساسی است و يا دور زدن قانون است وووو = تغييرات در حاكميت توسط اغتشاشگران يا نيروهاى پليس بنا نيست انجام شود كه موكول می كنيد به بعد آرامش و هزار ناشيگری كه در اظهارات حتى سران حاكميت است به ضرر نظام مردم و به نفع دشمن است بهتر است حرف نزنيد = آبرومندتر است و اگر تغيير در نحوه حاكميت حيله نيست شروع به انجام كند از مسائلی كه سالهاست هم مردم خواسته اند هم شخصيتهاى معتقد به نظام تذكر داده اند.

================

لینک خبر:

https://t.me/tv1irib_sima/3883

كانال تلگرامی خبررسان شبکه یک تلويزيون دولتی ايران
najm137
 
پست ها : 1201
تاريخ عضويت: سه شنبه آپريل 19, 2011 12:37 pm

غائله مهسائیه

پستتوسط najm137 » چهارشنبه فبريه 22, 2023 4:26 pm

دهه شصت زمام امور ايران تحت تاثير تحليهای بچه هاى سپاه بود و هفت سال جنگ اضافی و جام زهر به امام تحميل كرد و اين دهه تحليل جوجه مجريها و بچه هاى تلويزيون هم اضافه شده است


وحید یامین پور، (مجرى سابق تلويزيون) معاون جوانان وزیر ورزش دولت سيزدهم گفت: علت اصلی اعتراضات اخیر اقتصادی نیست. تحریم‌های اقتصادی قدرت کنترل جمهوری اسلامی را ندارند، لذا دشمن از طریق کنترل خیابانی، به دنبال کنترل جمهوری اسلامی است.

تحلیل‌های جزیی ما را از اصل ماجرا دور می‌کند؛ باید کل صحنه را ببینیم. وضعیت ما مثل دو بوکسوری است که در دو راند همدیگر را زده و خسته شده اند؛ حالا در راند آخر چه کسی است که مشت آخر را بزند؟ با اروپایی مواجه ایم که در آستانه فروپاشی است؛ قیمت سوخت در فرانسه ۲۲ برابر شده است. صنایع بزرگ در اروپا بخاطر کمبود انرژی در حال تعطیلی است. اروپا در آستانه فروپاشی است! و قیمت سوخت در فرانسه ۲۲ برابر شده است. ما مشت آخر را به آمریکا می‌زنیم و وارث جهان خواهیم شد!

آيا مى شود بعد آرامش و امنيت در جامعه و بازگرداندن ارز ملى به هفده هزار برابر سابق و حل مشكل مسكن و معيشت مردم و اصلاح فكر 35 مليون جوان ايرانی مشغول بازی اينترنتی وووو اين مشت آخر را بزنيد؟
najm137
 
پست ها : 1201
تاريخ عضويت: سه شنبه آپريل 19, 2011 12:37 pm

غائله مهسائیه

پستتوسط najm137 » چهارشنبه فبريه 22, 2023 4:34 pm

تغيير مزاج نيروی انتظامی؟ يا انقلاب احوال گشت ارشاد؟ يا ملغا شدن حكم ارشاد؟ يا بازی حاكميتی؛ يک روز به گرفتن و بردن مهسا و اصرار روی صحت اين عمل؛ حتى با دو ماه آشوب؟ يک روز با دور كردن مردان نهی از منكر كننده؟ = دين بازيچه سياست و حكومت؟


برترین‌ها نوشن: روایتی از ثبت یک تصویر عجیب در تظاهرات روز دانش‌آموز که سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است. عکسی که آرشیده شاهنگی عکاس خبرگزاری مهر در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، از ظهر جمعه به پربحث‌ترین موضوع روز تبدیل شده است. زنی بی‌حجاب در میان تظاهرکنندگان روز ۱۳ آبان ماه. این عکس به خودی خود انقدر عجیب است که بعضی‌ها آن را غیرواقعی، فتوشاپ و ساختگی می‌دانند و بعضی‌ها می‌گویند حتما داستان خاصی پشت آن است.

اما داستان آن را یکی از کسانی که در این مراسم بوده برای ما تعریف کرده. این عکس درست روبه‌روی سفارت ســابق آمریکا کنار مترو طالقانی و توسط یکی از عکاسانی که روی دیوار نسبتا بلند ایستگاه مترو ایستاده بوده ثبت شده. این شاهد عینی به هفت صبح تعریف می‌کند در آن لحظه صدای شاتر دوربین‌ها آنقدر زیاد بوده که متوجه شده باید دنبال یک سوژه خاص در دل شــلوغی و جمعیت بگردد. او می‌گوید: وقتی صدای شــاتر دوربین‌ها را شنیدم فکر کردم یک فرد مشهور را دیده‌اند. همینطور که دنبال سوژه عکاس‌ها می‌گشتم متوجه یک شــلوغی عجیب در بین تظاهرات‌کنندگان در قسمت بانوان شدم. دیدم یک خانم بی‌حجاب با موهــای طلایی بین چند خانم با چادر مشکی و خیلی هماهنگ با جریان تظاهرات راه می‌رود.

زن به روبه‌رو نگاه می‌کرد و قدم‌هایش را بلند برمی‌داشــت. «اما عکسی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک صحنه مواجهه را نشان می‌دهد و اینکه چند خانم محجبه با او در حال مجادله‌اند. این شاهد عینی درباره این صحنه می‌گوید: «راستش من از آن‌ها دور بودم و صدای‌شان را نمی‌شنیدم. اما چیزی که من می‌دیدم این بود که بعضی از خانم‌ها وقتی آن خانم بی‌حجاب را می‌دیدند خیلی ناراحت می‌شدند و با او صحبت می‌کردند. او هم همانطور که بین آن‌ها قدم می‌زد جواب آنها را می‌داد. البته هیچ دعوا و درگیری فیزیکی من ندیدم. فقط هر چند ثانیه یک بار چند خانم به او نزدیک می‌شدند و با او صحبت می‌کردند و دوباره از او دور می‌شدند و او هم به راهش ادامه مــی‌داد.»

حداقل چند بار صحنه تذکر خانم‌های محجبه تکرار شــد ولی او زیر بار نمی‌رفت و روســری‌اش را روی سرش نمی‌انداخت. این شاهد عینی حتی از ناراحتی یکی از خانم‌های حاضر در تظاهرات روز ۱۳ آبان می‌گوید که بعد از صحبت با آن خانم بی‌حجاب کنار خیابان می‌نشیند و گریه می‌کند. چند مرد در بین تظاهرات‌کنندگان هم وقتی آن خانم را بدون حجاب دیده بودند به سمت او رفته بودند. این شاهد عینی در این باره می‌گوید: «چند مرد هم به او تذکر دادند که روسری‌اش را سرش کند ولی چیزی که من دیدم این بود که نیروی انتظامی آن چند مرد را از صحنه دور کرد. نیروی انتظامی اجازه نمی‌داد نظم تظاهرات خراب شود. آن خانم هم خیلی در تظاهرات نماند. بعد از چند قدم که از سفارت آمریکا دور شدیم از بین جمعیت بیرون آمد و دیگر او را ندیدم.»

«چند مرد هم به او تذکر دادند که روسری‌اش را سرش کند ولی چیزی که من دیدم این بود که نیروی انتظامی آن چند مرد را از صحنه دور کرد.»

بحث چه بايد باشد نيست بحث رويكرد حاكميت است آنوقت اگر شايع شود كار خودشونه مقصرش خودشونند غائله مهسائيه بالاخره جمع می شود اما اين وسط حاكميت توانسته تجديد قوا كند و تمام فضای كشور از مطالبه معيشت و رفع گرانی را به فضایی ببرد كه مردم نگران ضروريات ديگر بشوند كه معيشت در آن ناپيداست

===============

لینک خبر:

http://www.ensafnews.com/380098/
najm137
 
پست ها : 1201
تاريخ عضويت: سه شنبه آپريل 19, 2011 12:37 pm

غائله مهسائیه

پستتوسط najm137 » چهارشنبه فبريه 22, 2023 4:41 pm

اغتشاشگر می‌خواست بسیجیان را آتش بزند خودش آتش گرفت! |اقدام بسیجیان برای نجات اغتشاشگر


فیلم کوتاهی از آتش گرفتن یک خودرو در شهرستان قرچک در فضای مجازی دست به دست می‌شود، یک اغتشاشگر قصد داشت نیروهای بسیجی را به آتش بکشد که دست تقدیر کوکتل در درون ماشین منفجر شد و بسیجیان جان اغتشاشگر را نجات دادند.

به گزارش همشهری آنلاین، روایت زیر حاصل گفت‌وگو با یکی از نیروهای بسیج و یکی از شهروندان حاضر در صحنه و تصاویر دوربین مدار بسته است. ضد انقلاب برای شنبه ۱۴ آبان ماه فراخوان تجمع و آشوب داده بود، همین موضوع باعث شد نیروهای بسیجی و انتظامی شهرستان قرچک در مناطق مختلف شهرستان مستقر شوند.

ساعت حدود ۲۰ و ۴۰ دقیقه یک خودروی پراید در نزدیکی مسجد جامع شهر قرچک متوقف می‌شود راننده خودرو از داخل ماشین قصد دارد برای ایجاد آشوب و آسیب زدن به بسیجی ها یک کوکتل مولوتوف را به سمت آنها پرتاب کند. کوکتل مولوتوف قبل از پرت شدن از خودرو در درون ماشین آتش می‌گیرد؛ همین موضوع باعث آتش گرفتن فرد اغتشاشگر می‌شود، با توجه به این که تعدادی دیگر کوکتل مولوتوف همراه خود داشته شعله آتش بیشتر می‌شود.

طبق تصاویر دوربین مداربسته بلافاصله یکی از نیروهای بسیج به سمت خودرو رفته و اغتشاشگر را بیرون می‌کشد؛ آشوبگر که شعله‌ور شده روی زمین افتاده که یکی از نیروهای بسیجی لباس خود را در آورده و تلاش می‌کند آتش را خاموش کند که یکی دیگر از نیروهای بسیج بلافاصله با کپسول آتش نشانی به داد اغتشاشگر می‌رسد و آتش را خاموش می‌کند. سپس طی تماس با اورژانس اغتشاشگر که در اثر شعله های آتش سوخته بود به بیمارستانی در تهران منتقل می‌شود.

============

لینک خبر + فیلم:

https://www.hamshahrionline.ir/news/718 ... 9%81%D8%AA
najm137
 
پست ها : 1201
تاريخ عضويت: سه شنبه آپريل 19, 2011 12:37 pm

غائله مهسائیه

پستتوسط najm137 » چهارشنبه فبريه 22, 2023 4:59 pm

وقتی حاكميت شعارنويسی در تاريكی شب را مراقبت و رصد و ضبط می كند


شعارنویس‌ها اینگونه توسط اطلاعات سپاه شناسایی می‌شوند

پس از ناکامی معاندین در ایجاد ناامنی در کوه‌چنار استان فارس، افرادی که به اقدامات ایذایی و سخیفی از قبیل شعارنویسی روی آورده بودند با رصد، اشرف و اقدامات اطلاعاتی سپاه پاسداران و بسیجیان گمنام امام زمان(عج) در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه‌چنار شناسایی و دستگیر شدند.

آيا ادامه و مقدمات ديگر تجمعات و آشوب و بلوا را نمى تواند رصد و كنترل كند؟ تا قبل از بروز حوادث مانع جنايات شود؛ شعارنويسی ديوارها در تاريكی شب از مقدمات شعار دادن شبها و تجمعات خيابانی است وقتی افراد متفرقه يک به يک از خانه كه بيرون بيايند و درهرجا بروند تحت رصد هستند؛ خوب قبل از هر فتنه و شرارت قابل منع و حبس هستند؛ تا اينكه بگذارند تجمع كنند و شرارت و جنايت كنند؛ بعد هم دو ماه كشور زير آشوب و فتنه باشد؛ تا بخواهند بگويند چرا برخورد نمی شود؛ و حالا بناست برخورد شود، و با اقتدار غائله برطرف شد، و اينها چقدر وجودشان لازم است؛ و نه فقط در كار خودشان (حفظ امنيت از مرز و داخل و منع ورود اشرار و تروريست) بلكه در همه امور مقدرات كشور دستشان بايد باشد؛ اين تنها خاصيت ميدان دادن به اغتشاشات عليرغم امكان رصد و منع و اقدام فوری.

خلاصه: چرا به اغتشاشات نيازهست؟ اغتشاش درمانى

از نظرات ذيل فيلم:
شماها چطور زورتون میرسه که شعارنویسی رو که در سکوت و در جای خلوت کار خودشو انجام میده رو دستگیر کنین، ولی از این عاجز هستین که تروریستی رو که راس راس با اسلحش از توی خیابون میاد تو شاهچراغ رو دستگیر کنین ؟؟؟؟؟ ...

کاش بیرون خوابها و بی سرپناه ها رو هم همین طور رصد میکردید که تو زمستان تو سرما هلاک می شوند،

یک هفته پیش دزد به منزل ما اومد و دار و ندارمون رو برد ای کاش اینقدر که به فکر پیداکردن مخالفین خودشون هستند دنبال دزد ای منزل ما هم میرفتن ، خودمان فیلم های مداربسته همسایگان رو گرفتیم به آگاهی دادیم دریغ از هیچ اقدامی ، اگر بخواهند می‌توانند مثل شعارنویسها دزدهارو هم بگیرند ولی مشخص هست که نمی‌خواهند و مردم براشون اهمیتی ندارند.

عبرت:
آنوقت كار نكردن دوربينها در بزنگاه مهسايی و ووو در افكار عمومى قابل پذيرش نيست؛ ان شاء الله كه همه كارگزاران؛ بدون ملاحظات مهندسی سياسی انجام وظيفه حفاظت و امنيت را ملتزم باشند


===================

لینک خبر + فیلم:

https://www.hamshahrionline.ir/news/718 ... 9%86%D8%AF
najm137
 
پست ها : 1201
تاريخ عضويت: سه شنبه آپريل 19, 2011 12:37 pm

غائله مهسائیه

پستتوسط najm137 » چهارشنبه فبريه 22, 2023 10:03 pm

مد شدن كُشاندن دروغى پيوسته از جنس مؤنث در غائله مهسائيه


براى سهولت استمرار اين نوع جعل كافی است جاعلان دم غسالخانه شهرشان يكنفر را بگذارند و از جنس مؤنث اموات معمول روزانه آن شهر هر كه آوردند تصوير و نامش بگيرند و منتشركنند!؟

===============

لینک خبر:

http://fna.ir/1se8vi
najm137
 
پست ها : 1201
تاريخ عضويت: سه شنبه آپريل 19, 2011 12:37 pm

قبليبعدي

بازگشت به بايگانى موضوعى گاهنامه معرفت به زمان


Aelaa.Net