فوق العاده - ناشناخته – ماوراء

نشر گزارشات مفید برای توجه به حیات اعلی

مديران انجمن: najm134, najm134, najm134

فوق العاده - ناشناخته – ماوراء

پستتوسط najm134 » شنبه فبريه 27, 2010 9:12 am

عناوين گزارشاتي كه تا كنون در اين باره منتشر شده است: علني شدن آرشيو محرمانه ارتش انگليس درباره بشقاب پرنده ها - مشاهده غول دریایی در آبهای مینه سوتا درياچه اي در امريکا - نظر اختر شناس ارشد واتیکان در مورد «موجودات فرازمینی» - پسري با توانائيها و آگاهيهاي فوق العاده - رعدوبرق اسرارآميز
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

مشاهده غول دریایی در آبهای مینه سوتا درياچه اي در امريکا

پستتوسط najm134 » يکشنبه مارس 28, 2010 7:53 pm

۱۶ خرداد ماه ۱۳۸۷ ساعت : ۰۴ , ۲۳ خبرگزاري انتخاب : مشاهده يک موجود عجيب و غريب شبيه غول در درياچه اي در امريکا ، سبب وحشت مردم شده است.
بر اساس این گزارش به نقل از فاکس نيوز، ساکنان اطراف درياچه ايالت مينه سوتا در امريکا از چند روز پيش موجودي عجيب و غريب را در اين مکان ديده اند.
اين موجود که در درياچه زندگي مي کند "پِپي" نام دارد. مسوولان محلي براي يافتن اين موجود پنجاه هزار دلار جايزه تعيين کرده اند.
مردم امريکا از قرنها قبل درباره وجود چنين جانوري سخن گفته اند.
ساکنان ايالت مينه سوتا در بيست و هشتم اوريل سال هزار و هشتصدو هفتادو يک ، يک غول دريايي را در اين درياچه مشاهده کردند.
ساکنان محلي مي گويند موجودي که شبهاي اخير در اين درياچه ديده اند يک غول دريايي بوده است.
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

نظر اختر شناس ارشد واتیکان در مورد «موجودات فرازمینی»

پستتوسط najm134 » يکشنبه مارس 28, 2010 7:54 pm

آفتاب: ستاره شناس ارشد واتیکان معتقد است که تناقضی میان اعتقاد به خدا و باور به وجود «برادران فرازمینی» وجود ندارد.
خوزه گابریل فونس که کشیشی 45 ساله و یسوعی است میگوید: «به نظر من این احتمال (زندگی های فرا زمینی) وجود دارد».
به گزارش سرویس بین الملل آفتاب وی که سمت رییس رصدخانه واتیکان و مشاور امور علمی پاپ بندیکت شانزدهم را نیز بر عهده دارد روز سه شنبه در گفتگو با روزنامه لوزرواتوره رومانو چاپ واتیکان گفت: «ما چگونه می‌توانیم این زندگی را که به همه جا در حال گسترش و تسری است مستثنی کنیم»؟
این کشیش اخترشناس در ادامه بیان دیدگاه‌هایش گفت: «وجود موجودات فرازمینی، دقیقاً مانند این است که موجودات متنوعی بر روی زمین وجود دارد. این تناقضی با باور من به وجود خدا ندارد. ما نمیتوانیم برای قدرت خداوند محدودیت تعیین کنیم».
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

فوق العاده - ناشناخته – ماوراء

پستتوسط najm134 » سه شنبه مارس 30, 2010 5:56 pm

پسري با توانائيها و آگاهيهاي فوق العاده
پسري به نام (بوريس كيپر يانوويچ) يا (بوريسكا) در منطقه ولگوگراد روسيه زندگي ميكند كه با همه پسران هم سن و سال خود فرق ميكند. بوريسكا روز يازدهم ژانويه سال 1996 به دنيا آمد. از وقتي چهار سال داشت به طور مرتب به كوهي در نزديكي شهرش كه به غير عادي بودن شهره است مي رفت. گويي نياز داشت مرتب به آنجا برود تا انرژي مورد نياز خود را از آن منطقه كسب كند. تصوير
والدين بوريسكا كه انسان هايي مهربان، تحصيل كرده و ميهمان نواز هستند بخاطر استعداهاي خاص پسرشان احساس نگراني مي كنند. آنها نگران برخورد ديگران با پسرشان هستند و از آينده او مي ترسند. مادر او كه يك پزشك است و كاري براي كمك او از دستش بر نمي آيد خوب بخاطر دارد كه بوريسكا از پانزده روزگي مي توانست سرش را راست نگه دارد. وقتي هنوز چهار ماهش تمام نشده بود نخستين كلمه(بابا) را بر زبان آورد و شروع به گفتن كلمات كرد. وقتي يك سال و نيمه بود به راحتي تيترهاي درشت روزنامه ها را مي خواند. در دو سالگي به خوبي نقاشي مي كشيد و آن را رنگ آميزي ميكرد. وقتي در دو سالگي براي نخستين بار به مهد كودك رفت مربيان از توانايي هاي شگفت انگيز و حافظه ي منحر به فرد او حيرت زده شده بودند.
اما پدر و مادر بوريسكا متوجه بودند كه او اطلاعات خود را نه تنها از دنياي اطراف بلكه از كانال هاي اسرار آميز ديگري كسب مي كند. مادر بوريسكا مي گويد: هيچكس چيزي به او آموزش نداده است. گاهي اوقات گوشه اي مي نشيند و شروع به گفتن حقايقي از مريخ، سيارات و ديگر تمدن ها مي كند. اين حرف ها واقعا من و پدرش را گيج و سردرگم كرده است?
چطور اين پسر يازده ساله اين چيزها را مي داند؟ از وقتي پسر بچه اي دوساله بود داستان هايي هميشگي از فضا براي گفتن داشت. حتي يك بار گفت خودش قبلا مريخ زندگي مي كرده است. او مي گويد اين سياره الان هم مسكوني است ولي اتمسفر اطراف آن پس از يك مصيبت و بلاي طبيعي از بين رفت و مردم مريخ هم اكنون در شهر هايي كه در زير سطح آن ساخته ايند، زندگي مي كنند.
او ميگويد يكبار قبلا به زمين سفر كرده است و جالب تر اينكه با سفينه خودش از مريخ به زمين آمده است. بوريسكا مي گويد: در زمان تمدن سمورپاها (ميمون نماها) در مريخ زندگي مي كرده) و طوري از انقراض آن سخن مي گويد كه گويي اين اتفاق همين ديروز افتاده است. به گفته ي بوريسكا سموپاها به اين دليل از بين رفتند كه معنويت را كنار گذاشتند و بدين ترتيب سبب از هم پاشيدگي سياره خود شدند. سمورپاها هفتاد هزار سال پيش زندگي مي كرده اند و قد آنها به 9 متر مي رسيده است.
بوريسكا يكي از كودكان معروف به (بچه هاي اينده گو) است، بچه هايي كه با بقيه فرق داشته و از نظر هوشي و اطلاعات قابل قياس با هم سن و سالان و حتي بزرگ ترهاي خود نيستند. دانشمندان معتقدند اين بچه ها نشانه هايي از تغيير عظيم گونه ي انساني در آينده هستند.
بوريسكا مي گوشد جابه جايي قطب هاي زمين سبب ايجاد دو فاجعه ناگهاني در سال هاي 2009 و 2014 مي شود و تنها انسان هايي كمي از اين بلا جان سالم به در خواهند برد.
بوريسكا تا كنون در برنامه ها و مصاحبه هاي مختلفي حضور داشته است. او در يكي از اين مصاحبه ها گفت: من هيچ ترسي از مرگ ندارم چون زندگي ما ابدي است.يك بار فاجعه مشابهي در مريخ روي داد ولي مردم آن هنوز زندگي مي كنند.
كارشناسي از او پرسيد چرا سفينه هاي ما اغلب قبل از رسيدن به مريخ نابود مي شوند؟ بوريسكا جواب داد، مريخي ها براي نابود كردن ايستگاه هايي كه امواج راديويي مضر دارند سيگنال هاي خاصي به آن مي فرستند.
دانش بوريسكا درباره فضا و ابعاد آن بسيار گسترده است. او اطلاعات زيادي نيز درباره ساختار سفينه هاي آدم هاي فضايي دارد و مي گويد: بدنه سفينه ها چهار لايه دارد: لايه بيروني كه از فلز جامد است و 25%، لايه دوم كه لاستيكي است 30%، لايه سوم فلزي 30% ضخامت دارند و لايه آخر كه خاصيت مغناطيسي دارد 4% بدنه را تشكيل مي دهد. اگر به لايه مغناطيسي انرژي بدهيم، سفينه مي تواند سراسر دنيا را درنوردد.
بوريسكا مشكلات زيادي با مدرسه دارد. او پيوسته حرف معلمين خود را قطع مي كند و مي گويد اشتباه مي كنند. همين موضوع سبب شده معلمين تمايلي به حضور او در كلاس نداشته باشند به همين خاطر او با معلم خصوصي درس مي خواند. منبع pravda
توضيح: بخاطر نكات آموزنده و آكاهي بخش اين كزارش را نقل كرديم؛ ولى به معني تاييد همه موارد ذكر شده نمي باشد؛ از جمله تعيين دقيق تاريخ وقوع حوادث بزرك معمولا در دسترس عموم نمي باشد.
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

فوق العاده - ناشناخته – ماوراء

پستتوسط najm134 » سه شنبه مارس 30, 2010 5:59 pm

رعدوبرق اسرارآميز
رعد و برق اسرارآميز كاتاتومبو كه با گويش محلي آ‌ن را «رلامپاگو دل‌كاتاتومبو» مي‌نامند يك پديده منحصر به فرد در دنياست.
در اين منطقه 140 تا 160 شب سال و هر شب به مدت ده ساعت و هر ساعت به تعداد حداقل 280 بار رعد و برق مي‌زند. اين رعد و برق‌ها بر فراز مرداب روي مي‌دهند و بزرگ‌ترين ژنراتور دنيا با بيشترين فركانس محسوب مي‌شوند ولي موجب يك ميليون و صد و هفتاد و شش هزار قطعي برق تا شعاع 400 كيلومتري منطقه مي‌شوند. اين رعد و برق‌ها از ديرباز يكي از علائم سودمند براي جهت‌يابي كشتي‌ها بوده‌اند.
كفته مي شود: برخورد بادهايي كه از سوي رشته‌كوه «آند» به اين منطقه مي‌رسند سبب پيدايش طوفان‌هاي نسبتا هميشگي مي‌شوند و رعد و برق‌ها حاصل تخليه الكتريكي گازهاي يونيزه شده به‌ويژه «متان» كه در نتيجه تجزيه مواد آلي موجود در مرداب به‌وجود مي‌آيد هستند. اين گازها كه از هوا سبك‌تر هستند بالا مي‌روند و با ابرها برخورد مي‌كنند و سبب پيدايش رعد و برق و شدت يافتن طوفان مي‌‌شوند. البته اين سؤال هميشه مطرح بوده كه جرا نظير اين فرايند در نقطه اى ديكر كره زمين اتفاق نمي افتد؟!
برخي محيط‌شناسان ونزوئلا درصدد هستند اين منطقه را تحت حمايت يونسكو قرار دهند زيرا اين پديده ويژه بزرگ‌ترين منبع از نوع خود براي بازسازي لايه ‌ازن سياره زمين است.
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

توتياي دريايي بي چشم با تمام بدنش مي‌بيند

پستتوسط najm134 » دوشنبه مارس 14, 2011 4:40 am

توتياي دريايي بي چشم با تمام بدنش مي‌بيند
دانشمندان می گویند: توتیای دریایی از تمام سطح بدن خود به عنوان چشم ترکیبی برای دیدن استفاده می کنند هر چند توتياي دريايي هيچ مشكلي در فرار از دست شكارچيان يا پيدا كردن گوشه‌هاي تاريك و راحت براي پنهان شدن ندارند، اما فاقد چشم هستند.
به اين ترتيب همواره اين سوال مطرح بوده كه اين جاندار چگونه مي‌بيند. تحليل‌هاي ژنتيكي روي توتياي دريايي نشان داده است كه اين جاندار آبزي داراي مولكول‌هاي حساس به نور است كه عمدتا در پاهاي لوله‌يي آن و در زائده‌هاي كوچك ساقه‌يي شكل در ميان خارهاي آن قرار دارند.
با اين ساختار به نظر مي‌رسد كه تمام سطح بدن اين جانور مثل يك چشم بزرگ عمل مي‌كند. دانشمند‌ان دانشگاه دوك پيش‌بيني كردند كه خارهاي توتياي دريايي همچنين به اين جانور كمك مي‌كند كه به طور نسبي جزئيات بصري را با بررسي نور حاصل از زوايا شناسايي كند.
اگر اين يافته به اثبات برسد، توتياي دريايي با انبوه خارهاي دسته بندي شده روي بدنش ديد نسبتا قوي و تيزي مي‌تواند داشته باشد.
جزئيات اين پژوهش در مجله «بيولوژي آزمايشي» منتشر شد.
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

فيلم مستندي از اسرار مثلث برمودا

پستتوسط najm134 » پنج شنبه آپريل 14, 2011 11:25 am

فيلم مستندي از اسرار مثلث برمودا

تصوير

مثلث برمودا منطقه‌ای است در اقیانوس اطلس، که ادعا می‌شود تعدادی هواپیما و کشتی به طور مرموزی ناپدید شده‌اند.

مثلث برمودا بر روی بخشی از اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع است. راس آن نزدیک برمودا و قسمت انحنای آن از سمت پایین فلوریدا گسترش یافته و از پورتوریکو گذشته، به طرف جنوب و شرق منحرف شده و از میان دریای سارگاسو عبور کرده و دوباره به طرف برمودا برگشته‌است.
طول جغرافیایی در قسمت غرب مثلث برمودا ۸۰ درجه‌است، بر روی خطی که شمال حقیقی و شمال مغناطیسی بر یکدیگر منطبق می‌گردند. در این نقطه هیچ انحرافی در قطب نما محاسبه نمی‌شود.
وینسنت گادیس که مثلث برمودا را نامگذاری کرده، آن را به صورت زیر توصیف می‌کند: «یک خط از فلوریدا تا برمودا، دیگری از برمودا تا پورتویکو می‌گذرد و سومین خط از میان باهاما به فلوریدا بر می‌گردد.»
مثلث برمودا نامش را در نتیجه ناپدید شدن ۶ هواپیمای نیروی دریایی همراه با تمام سرنشینان آنها در پنجم دسامبر ۱۹۴۵ کسب کرد.
۵ فروند از این هواپیماها به دنبال اجرای ماموریتی عادی و آموزشی، در منطقه مثلث، پرواز می‌کردند که با ارسال پیامهایی عجیبی درخواست کمک کردند. هواپیمای ششم برای انجام عملیات نجات، به هوا برخاست که هر شش هواپیما به طرز فوق‌العاده مشکوکی مفقود شدند.
آخرین پیامهای مخابره شده آنها با برج مراقبت حاکی از وضعیت غیر عادی، عدم روئیت خشکی، از کار افتادن قطب نماها یا چرخش سریع عقربه آنها و اطمینان نداشتن از موقعیتشان بود. این در حالی بود که شرایط جوی برای پرواز مساعد بود و خلبانان و دیگر سرنشینان افرادی با تجربه و ورزیده بودند. با وجود مدتها جستجو هیچ اثری از قطعه شکسته، لکه روغن، آثاری از اجسام شناور، خدمه یا تجمع مشکوکی از کوسه‌ها دیده نشد. هیچ حادثه‌ای چه قبل و چه بعد از آن، تا این حد حیرت‌آورتر از ناپدید شدن دسته جمعی هواپیماهای مذکور نبوده‌است.
در حوادثی مشابه در این منطقه قایقها و کشتیهایی مفقود شده‌اند (قربانیان مثلث برمودا)، در برخی موارد هم فقط خدمه و سرنشینان ناپدید گشته‌اند.
منطقه وحشت
در دریاها و اقیانوسها در سراسر دنیا، کشتیها و هواپیماهای زیادی مفقود شده و می‌شوند. پس چرا فقط مثلث برمودا از بقیه مناطق تفکیک شده‌است.
علت این است که اولا هیچ امیدی برای یافتن حتی اثر و نشانه‌ای وجود ندارد. ثانیا در هیچ منطقه دیگر چنین ناپدید شدنهای بی دلیل، بیشمار و نامعلوم روی نداده و به این خوبی ثبت نشده‌است..

حجم برنامه: ۳۵۰ مگابایت

لینک دانلود مستقیم
http://dl2.alborzdownload.com/user2/01/ ... ad.com.rar

توجه : جهت دانلود فایل پس از کپی کردن لینک ، انرا در نوار مرورگر خود paste کرده و با زدن کلید enter دانلود به راحتی اغاز خواهد شد
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

اعلام حضور بیگانه‌های فضایی برر روي زمين و اعتراف به عجزFBI

پستتوسط aelaa.net » سه شنبه مه 10, 2011 9:10 pm

بعد از دهها سال انكار و خرافه نمايي كزارشات مربوط به حضور بيكانكان غير زميني روي كره زمين و از كارافتادن تجهيزات و سامانه هاى جنكي ابرقدرتها در وقت حضور آنها سرانجام مرکز FBI امريكا به واقعيت آنها اعتراف نموده و كزارشات همراه با اسناد و تصاوير را منتشر نمود.

اجساد بیگانگان فضایی در نیومکزیکو؛ مدارکی در اثبات فضایی‌ها
مرکز FBI به تازگی گزارش عجیب و غریبی را منتشر کرده است که به نظر می‌رسد می‌تواند فرود بیگانه‌های فضایی در نیومکزیکو را در سال 1950 به اثبات برساند.
تصاویر عجیب اجساد بیگانگان فضایی در نیومکزیکو/ مدارکی در اثبات فضایی‌ها
مرکز FBI به تازگی گزارش عجیب و غریبی را منتشر کرده است که به نظر می رسد می تواند فرود بیگانه های فضایی در نیومکزیکو را در سال 1950 به اثبات برساند.

این اداره هزاران پرونده مرتبط با این رویداد را در منبعی آنلاین به نام The Vault منتشر کرده است. در میان این گزارشها می توان گزارش مامور "هاتل" مامور ویژه FBI در واشنگتن را دید که خطاب به رئیس کل FBI نوشته شده است. مامور "هاتل" در این گزارش که "بشقاب پرنده ها" نام دارد اعلام کرده یکی از اکتشاف گران نیروی هوایی تا کنون سه بشقاب پرنده را در نیومکزیکو کشف کرده است.
بر اساس گزارش وی هر یک از بشقاب پرنده ها توسط سه موجود انسان نما اشغال شده بود که قد آنها به یک متر نیز نمی رسیده است. این موجودات لباسی نقره ای رنگ از جنس پارچه ای بسیار ویژه به تن داشته اند و در زیر آن بدن آنها مشابه خلبانهای پروازهای سریع السیر باندپیچی شده بود.
در این گزارش آمده است که بشقاب پرنده ها با استفاده از رادارهای قوی این منطقه از نیومکزیکو ردیابی شده اند و به نظر می رسد این رادارها در سیستم کنترل بشقاب پرنده ها اختلال ایجاد کرده اند.
تصوير
رونوشتی از گزارش سال 1950 که کشف بشقاب پرنده و بیکانه‌های فضایی را در نیومکزیکو اعلام می‌کند
تصوير

گزارش محرمانه‌ای خطاب به رئیس FBI که به تازگی منتشر شده و می‌تواند رویداد بیگانه‌های فضایی راسول در سال 1947 را به اثبات برساند
تصوير
یکی از موجوداتی که ظاهرا از خانواده بیگانگان فضایی است، مورد آزمایش قرار می‌گیرد هنوز
تصوير
تصویری از بیگانه ای فضایی که در سال 1947 در راسول کالبدشکافی شده است،

شهر "راسول" نیومکزیکو پس از دریافت گزارشی از سقوط یک بشقاب پرنده در صحرا و در نزدیکی یک پایگاه نظامی در تاریخ 21 جولای 1947 به شهرت زیادی رسید. گفته می شود بدن بیگانگانی که درون بشقاب پرنده بوده اند حفظ شده و توسط ارتش آمریکا تحت کالبد شکافی قرار گرفته است اما مقامات آمریکایی از نشت اخبار این رویداد به شدت جلوگیری کردند.

در آن زمان، مقامات ارتش آمریکا در گزارشی مطبوعاتی اعلام کردند: شایعات درباره بشقابهای پرنده ها به واقعیت تبدیل شده است زیرا روز گذشته مقامات امنیتی دسته 509 بمب از گروه هشتم نیروهای هوایی در منطقه هوایی راسول موفق شده است به یکی از این بشقاب پرنده ها دست پیدا کند.

تیتر این گزارش چنین بود: "نیروی هوایی بشقاب پرنده ای را به دست آورد" اما تنها پس از 24 ساعت ارتش اعلام کرد جسم دیده شده یک بالن مطالعات آب و هوایی بوده است. رسانه ها نیز این توضیح را به شکلی باور نکردنی پذیرفتند و دیگر سخنی از راسول به میان نیامد.

گزارش دیگری که در این سری از پرونده توسط FBI منتشر شده اعلام می کند در سال 1947 جرمی مشابه یک بشقاب پرنده در نزدیکی راسول کشف شده است. این جرم پنج ضلعی بوده و با استفاده از کابلی از یک بالن آویزان بوده است. بر اساس این گزارش بالن به همراه جسم پنج ضلعی برای مطالعات بیشتر به مرکز "رایت" انتقال داده شدند.

بر اساس گزارش دیلی میل، انتشار این گزارشها آتش شایعات پنهان کاری دولت آمریکا درباره وجود بیگانگان فضایی را شعله ورتر خواهد ساخت.

==========================

گروهی از افسران بازنشسته آمریکا:
بشقاب‌های پرنده بارها روی تاسیسات اتمی آمریکا پرواز کرده‌اند
موشک‌ها در زمان پرواز این اجرام کار نمی‌کردند

به گزارش شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز امريكا
افسران مدعی شدند بشقاب‌های پرنده بارها هدف حملات تاسیسات دفاع ضد هوایی آمریکا قرار گرفته‌اند و بارها موشک‌های پرتاب شده را خنثی کرده‌اند.

گروهی از افسران بازنشسته آمریکا بعد از سال‌ها مدعی شدند اجرام پرنده ناشناس بارها روی تاسیسات هسته‌ای آمریکا در سراسر این کشور پرواز کرده‌اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز، این افسران مدعی شدند بشقاب‌های پرنده بارها هدف حملات تاسیسات دفاع ضد هوایی آمریکا قرار گرفته‌اند و بارها موشک‌های پرتاب شده را خنثی کرده‌اند.

رابرت سالاس که از جمله افسران سکوهای موشکی در آمریکا به‌شمار می‌آید گفته است کسانی که این اجرام پرنده را دیده‌اند می‌گویند اجسام بیضی‌شکل و قرمز رنگ بودند.

پرواز این اجسام باعث از کار افتادن سامانه موشک‌های هسته‌ای شد.

این حادثه بارها پیش آمد.

رابرت هیستین محقق اجرام فضایی ناشناس موسوم به یوفو نیز گفت من با بیش از 120 نفر از افسران بازنشسته نیروی هوایی که در رویدادهای مرتبط با پرواز یوفوها بر فراز تاسیسات اتمی حضور داشتند مصاحبه کرده‌ام.

این افسران گفته‌اند که موشک‌ها در زمان پرواز این اجرام کار نمی‌کردند.

وی باور دارد کاری که این بشقاب‌های پرنده انجام می‌دهند نوعی کار اکتشافی به‌شمار می‌آید و این پروازها در آمریکا و شوروی نیز صورت گرفته است .


10 پرونده از حضور اجرام ناشناخته فضایی در زمین


به گزارش خبرگزاری مهر، پرونده های جدیدی كه توسط وزارت دفاع انگلستان ارائه شده متشكل از 800 گزارش مبنی بر مشاهده یوفوها در سالهای 1981 تا 1996 است.

برخی از این مشاهدات توسط دانشمندان توجیه شده اند اما بسیاری از آنها همچنان در هاله ای از ابهام و ناشناخته باقی مانده اند.
در ادامه 10 گزارش از مشاهده یوفوها در جهان كه تا كنون هیچ توضیح علمی و منطقی برای توجیه آن ارائه نشده است، معرفی خواهند شد.

برخورد راسول در سال 1947:
حامیان نظریه یوفو كزارش می كنند ارتش آمریكا هواپیمای ناشناخته سقوط كرده را در این پدیده ضبط كرده است.
این رویداد جنجالی كه به خوبی تحت پوشش رسانه ای قرار گرفت به یكی از پر طرفدارترین پدیده های ناشناخته جهان تبدیل شده است.
ارتش آمریكا برای توجیه این پدیده اعلام كرده است این انفجار به برخورد بالنی اكتشافی متعلق به برنامه ای طبقه بندی شده به نام مغول تعلق داشته است.

مورد كنت آرنولد در سال 1947:
پس از اینكه تاجری آمریكایی به همراه خلبانش ادعا كردند 9 جسم پرنده را به صورت زنجیره ای در نزدیكی كوهستان رنیر دیده اند، رسانه ها این پرونده را مورد بشقاب پرنده نامیدند.
آرنولد این اجرام را بشقابهای پرنده ای توصیف كرد كه بر روی آب حركت می كردند.
تا كنون توجیهی برای این پرونده ارائه نشده و ارتش آمریكا تا قبل از اين آن را توهم خوانده است.

پرونده شایعات واشنگتن در سال 1952:
این پرونده شامل سری گزارشاتی از مشاهدات یوفوها است كه توسط رادارهای فرودگاهها در سه نقطه متفاوت به ثبت رسیده است.
پس از وقوع این پدیده رسانه های داخلی از شكل گیری هیئت رابرتسون در سی آی ای خبر دادند.
نیروی هوایی آمریكا در نهایت با این توجیه كه پدیده در اثر واژگونگی در اتمسفر زمین به وجود آمده و سیگنالهایی را به اشتباه به رادارهای فرودگاه ها ارسال كرده است جنجالهای به وجود آمده را آرام كرد.

مورد لولند در سال 1957:
در این سال پلیس گزارشهای متعددی مبنی بر اینكه موتور خودرو این افراد در هنگام نزدیك شدن جسمی درخشان و تخم مرغی شكل به صورت ناگهانی از كار افتاده است از رانندگان دریافت كرد.
به گفته رانندگان موتور خودروها پس از دور شدن این جسم مجددا به صورت خوكار فعال شده است.
نیروی هوایی علت این پدیده را طوفان الكترونیكی عنوان كرد.

برخورد وستال در سال 1966:
در این پرونده بیش از 200 دانش آموز و معلم در دو مدرسه در ملبورن اعلام كردند فضاپیمای بیگانه ای را دیده اند كه بر روی دشتی بزرگ فرود آمده و سپس به سوی حومه شهر حركت كرده است.
با وجود اینكه شاهدان این پدیده همچنان بر آنچه دیده اند پافشاری می كنند، سازمانهای استرالیایی این جسم ناشناخته را هواپیمای آزمایشی ارتشی خوانده اند.

برخورد اسكله شگ در سال 1967:
گزارشهای این واقعه نشان می دهد در این سال جرمی بزرگ با بندر شگ برخورد كرده است
كه وزارت دفاع كانادا پس از انجام تحقیقات و بررسی های متعدد این واقعه را به عنوان پدیده ای مرموز و حل نشده دسته بندی كرد
و كمیته كاندان كه مسئولیت تحقیق درباره یوفوها را به عهده دارد موفق به كشف واقعیت این حادثه نشد.

حادثه 1976 در تهران:
در این حادثه جسم پرنده ناشناخته ای تجهیزات الكتریكی دو فروند هواپیمای F-4 را به همراه تجهیزات كنترل زمینی از كار انداخت.
مقاماتی كه بررسی این موضوع را به عهده داشتند جسم بیگانه را فرازمینی خواندند.
توجیهی كه توسط متخصصان ارائه شد نقص تجهیزات الكترونیكی و اشتباه در دید خلبان بوده است.

تعقیب و گریز سائوپائولو در سال 1986:
در این سال در حدود 20 جسم بیگانه پرنده توسط مردم دیده شده و رادارها در نقاط مختلف برزیل آنها را به ثبت رسانده اند.
به محض اینكه پنج هواپیمای نظامی برای متوقف كردن این اجسام پرنده به هوا بلند شدند، اجسام از رادارها پاك شده و ناپدید شدند.
محققان این اجسام پرنده را ذرات ناشی از برخورد ایستگاه فضایی سوویت با اتمسفر اعلام كردند.

حادثه بلژیك در سالهای 1989 و 1990:
در حدود 13 هزار و 500 نفر در این سالها اعلام كردند شاهد پرواز جسمی سه ضلعی عظیم، بی صدا و سیاه رنگی بوده اند
و در حدود دو هزار و 600 اظهاریه در رابطه با آنچه دیده شده بود نوشته شد. این جسم توسط رادارهای ناتو نیز ردیابی شد.
توضیح و توجیه قانع كننده ای درباره این این جسم پرنده ارائه نشده است


تصویربرداری از یوفوها در سال 2008 در تركیه:
نگهبان شب مجتمع ینی كنت در این سال كزارش كرد از چندین جسم پرنده بیگانه طی دوره ای چهار ماه تصویر برداری كرده است.
این تصاویر توسط مركز تحقیقات علوم فضایی سایروس به عنوان مهمترین تصاویری كه تا كنون از یوفوها به ثبت رسیده است، مورد بررسی قرار گرفتند.

تصوير

تصوير

تصوير

تصوير

تصوير

تصوير

تصوير

تصوير

تصوير

تصوير

تصوير

تصوير

تصوير

تصوير

تصوير
aelaa.net
Site Admin
 
پست ها : 908
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:21 am

جابجایی اجسام با حس ششم

پستتوسط najm134 » سه شنبه جولاي 19, 2011 2:06 am

میروسلاو ماگولا اهل مونیخ آلمان، توانایی عجیبی در جذب و حرکت دادن اجسام دارد و این کار را تنها با تمرکز کردن روی آنها انجام می‌دهد.

جالب اینجاست که برخی افراد با داشتن نیروی مغناطیس در بدن‌شان فقط می‌توانند اجسام فلزی را جذب کنند اما میروسلاو هر شیئی را می‌تواند با بدن خود جذب کند. میروسلاو از کودکی متوجه شد که می‌تواند با تمرکز کردن بر یک شیء آن را حرکت دهد و این کار آن‌قدر برایش جالب بود که تصمیم گرفت توانایی خود را افزایش دهد. او پس از مدتی متوجه شد که می‌تواند اجسام را از زمین بلند کرده یا به بدن خود بچسباند. او با شرکت در چند سری از برنامه‌های بیرتیش گات تلنت و انجام کارهای عجیب داوران و تماشاگران را حیرت‌زده کرده و برنده سال 2004 این برنامه شد.
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

کشتي روسي در مثلث برمودا ناپديد شد

پستتوسط najm134 » چهارشنبه آگوست 01, 2012 12:02 pm

کشتی به خاطر تغییر دائمی مسیر و سرعت جریانهای اقیانوسی ناشی از وزش باد شدید و خاموش شدن موتور نتوانسته از مثلث خارج شود و مکان فعلی آن مشخص نیست.

كزارش كابيتان از وقايع غير متعارف در مثلث برمودا

یک کشتی روسی که قصد داشت رکورد دو بار سفر به دور دنیا را طی یک سال برجا بگذارد در مثلث برمودا گم شد.
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روزنامه اینترنتی روسی «لنتا» روز جمعه هنگام وقوع طوفان، صاعقه ای به این کشتی اصابت کرده که موجب تخریب همه تجهیزات مسیریابی شده و ناخدای کشتی تنها پس از چند روز موفق به برقراری ارتباط با ساحل شده و خبرداده که ملوانان آسیب ندیده اند.
وی در عین حال تاکید کرده که خدمه کشتی به افسانه های مربوط به مثلث برمودا اعتقاد ندارند
ولی با این وجود هنگام رعد و برق ابرهایی را مشاهده کرده اند که از آب خارج می شده و به دیوار مه شباهت داشته اند
و دایره های درخشانی را هم برفراز اقیانوس دیده اند که به طور ناگهانی ناپدید و ظاهر می شده اند.
براساس این گزارش کشتی به خاطر تغییر دائمی مسیر و سرعت جریانهای اقیانوسی ناشی از وزش باد شدید و خاموش شدن موتور نتوانسته از مثلث خارج شود و مکان فعلی آن مشخص نیست.
این کشتی قصد داشته بعد از برمودا راهی ایسلند شود و طی سیصد و شصت و پنج روز از قطبهای شمال و جنوب عبور کند تا به این ترتیب رکورد جدیدی در زمینه انجام دو سفر دور دنیا طی یک سال به جا بگذارد.
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

بعدي

بازگشت به نشر گزارشات رسانه حيات اعلى


cron
Aelaa.Net