اخبار مطايبات طيبات

نشر گزارشات مفید برای توجه به حیات اعلی

مديران انجمن: najm134, najm134, najm134

ببری خان گربه ناصرالدین شاه صدر اعظم ایران شده بود!

پستتوسط najm134 » پنج شنبه ژوئن 02, 2011 12:57 pm

ببری خان گربه ناصرالدین شاه صدر اعظم ایران شده بود!

درخاطرات عین السلطنه، جلد اول، صفحه 870 آمده است:
ناصرالدین شاه یكی از شاهان شناخته شده سلسه قاجار است. او از طرفی طولانی ترین دوران فرمانروایی را در بین شاهان قاجار داشته است (حدود 50 سال) و از طرف دیگر، ایران در دوره وی یكی از بدترین ادوارش را از سر گذرانده است و با مصائبی گوناگونی رو به رو بوده است؛ نفوذ سیاست خارجی در كشور، نا امنی های مختلف، قحطی، بیماری های همه گیر و گسترده به دلیل شرایط نا مناسب بهداشتی، فقر بسیار شدید و باور نكردنی مردم و ... .
اما دلیل همه اینها چه بوده است؟ و آیا حكام قاجار در مسیر رفع این مشكلات تلاش می كردند یا دغدغه های مهم تری (!) داشتند؟ برای یافتن جواب هر دو سؤال به نوشته زیر كه از یادداشت های روزانه عین السلطنه (یكی از درباریان قاجاری كه خود از نزدیك شاهد قضایا بوده) نقل شده است توجه فرمایید:

«هفتم رجب المرجب 1313 ه.ق
... گربه [ناصرالدین شاه] به اندازه ای تقرب داشت كه به تحریر راست نمی آید. مثلاً استدعای عفو واجب القتلی را می كردند و آن عریضه را به گردن گربه انداخته و به حضور روانه اش می كردند فوراً عفو و اغماض و ازدیاد مرسوم و مواجب و منصب جوابش بود.
اگر [توسط عریضه انداختن به گردن آن گربه، تقاضای] عزل حاكمی یا صاحب منصبی كه از آن معتبرتر و بكارتری نبود می كردند فوراً معزول و مغضوب می شد. تصوير
گربه متصل مشغول صدارت و عزل و نصب بود و در حقیقت امور دولتی تماماً به توسط او می گذشت و نخورد نداشت.
هر وقت گربه ناخوش می شد حكما و اطبا حتی دكترهای فرنگی می آمدند و معالجات می كردند.
گربه در بستر نرمی مثل حریر خوابیده و جمعی متملقین از خانم و كنیز نگهبان های مخصوص آن پرستاری می كردند. چند سال به این منوال گذشت و همه كس متحیر و متعجب بود، اما احدی یارای سخن گفتن و دم زدن نداشت ...
تا آنكه در جاجرود گربه مریض شد. اطباء تجویز كردند هوای جاجرود سرد و مرطوب است باید گربه را به شهر برده لهذا كالسكه هشت اسبه حاضر كرده همین حكیم الممالك و همین دكتر تولوزان فرانسوی با دو نفر دیگر در كالسكه نشسته گربه را با طمطراق تمامی وارد سرای سلطنتی كرده به منزل مخصوصی بردند ... [گربه محبوب شاه] از این بلیه جان به در نبرد و بدرود زندگانی كرد.
[جسد گربه را] در پارچه ابریشمی پیچیده در باغ دفن كردند. تا ده روز كسی جرئت نكرد خبر فوت گربه را عرض كند. بعد به صرافت طبع دستگیر اعلیحضرت شده بود [كه گربه محبوبش مرده است].
چند روز دیگر تمام اوقات همایونی به فكر و غم و غصه گذشت و ابداً در این چند روز كسی عرضی و عریضه نكرد. در ایام مرض گربه به قدر ده هزار تومان شاه و امین اقدس (ملكه عزیز شاه) و سایرین كه به واسطه آن سودها و نفع ها برده بودند تصدق [یعنی صدقه برای سلامتی آن گربه!] دادند.»
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

سرايت ويروس برخاشكري از انسان به عالم حيوانات

پستتوسط najm134 » شنبه آگوست 27, 2011 11:28 pm

تصوير
تصوير
تصوير
تصوير
تصوير
تصوير
تصوير
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

مهاجرت سگ‌های ایرانی به آمریکا

پستتوسط najm134 » جمعه سپتامبر 14, 2012 7:06 am

مدافعان حقوق حیوانات در ایران تلاش می کنند تا به وضعیت سگ ها سر و سامان بدهند و تا جایی که می توانند امکاناتی را برای نگهداری از آنها فراهم کنند.
گروهی از این افراد در حومه هشتگرد کرج پناهگاهی را به نام وفا برای نگهداری از سگ های ولگرد و بی سرپناه ایجاد کرده اند. با وجود نبود کمک های دولتی و کمبود امکانات، این پناهگاه همکنون بیش از ۴۰۰ سگ را در خود جای داده است و روز بروز بر تعداد مهمانان آن افزوده می شود.
این وضعیت سبب شده است که گروهی از ایرانیان مقیم آمریکا به ابتکاری جالب و بی نظیر دست بزنند: مهاجرت دادن سگ های ایرانی به آمریکا.
فرانک که در ایالت کالیفرنیای آمریکا زندگی می کند، یکی از این افراد است. او هر روز بر روی صفحه فیس بوکش عکس هایی را از سگ های پناهگاه وفا منتشر و تلاش می کند تا خانواده ای را به پذیرش سرپرستی آنان متقاعد کند.
با توجه به اینکه سگ ها برای سفر به کشورهای دیگر نیازی به ویزا ندارند، کار انتقال آنها به آمریکا زیاد دشوار نیست. فرانک می گوید، واکسیناسیون و مدارک پزشکی تنها چیزی است که سگ ها برای مهاجرت به ایالات متحده نیاز دارند. به گفته فرانک، انتقال سگ ها به آمریکا حتی از انتقال به اروپا نیز ساده تر است چون در اروپا سگ ها برای مدتی در قرنطینه نگهداری می شوند ولی در آمریکا مقررات قرنطینه وجود ندارد.
مهاجرت سگ ها به آمریکا، تنها با کمک شبکه ای از افراد داوطلب و خیر میسر است: افرادی که خرج سفر سگ ها را پرداخت می کنند، مسافرانی که می پذیرند تا سگ را همراه خود بیاورند و در نهایت خانواده ای که سرپرستی آن را برعهده می گیرد.
سگ های ایرانی در آمریکا در بدو ورود با یک "شوک فرهنگی" نیز روبرو می شوند. دلیل اصلی این امر آن است که آنها اغلب زندگی در کنار یک خانواده را تجربه نکرده اند.
مریم، از دوستان فرانک، که یک مربی سگ است، مسئولیت برطرف کردن این شوک را برعهده دارد. او می گوید که به سگ ها آموزش می دهد که داخل منزل ادرار و مدفوع نکنند، به حرف صاحب شان گوش بدهند و عادت کنند که با قلاده به این طرف و آن طرف بروند.
به گفته مریم، سگ های ایرانی با وجود آنکه در ایران بسیار مورد بی مهری قرار می گیرند، با کمی توجه، زود با انسان ها دوست می شوند و پس از تنها چند جلسه تمرین برای زندگی در کنار خانواده آماده می شوند.
فرانک و دوستانش تا کنون موفق شده اند بیش از ۴۰ سگ را به آمریکا منتقل کنند و خانه گرمی را برای آنها بیابند. دو سگی که آنها اخیرا به آمریکا آورده اند، دلناز و دلبند نام دارند.
فرانک درباره این دو سگ می گوید: "آنها در خیابان شریعتی و معلم در گوشه ای بدون مادرشان پیدا شدند. سگ ها در آن زمان دو توله دو ماهه بودند که کک و کنه همه بدنشان را گرفته بود."
دلناز و دلبند پس از درمان و تهیه مدارک پزشکی با کمک مالی یک خانم ایرانی به سان فرانسیسکو منتقل شدند. این دو هم اکنون توسط دو خانواده آمریکایی در شمال کالیفرنیا نگهداری می شوند.
یکی دیگر از سگ هایی که توسط این گروه ایرانی هوادار حیوانات به آمریکا منتقل شده است، "لیو" نام دارد که یک سگ زیبای سفید رنگ است.
فرانک می گوید، یک مهندس آلمانی که چند سال پیش در کارخانه ای در شهر بابل در شمال ایران کار می کرده، به هنگام پایان ماموریتش با پناهگاه وفا تماس می گیرد و از مسئولان آنجا می خواهد تا مسئولیت مادر لیو و سه توله تازه متولد شده اش را که بی سرپرست بوده اند، برعهده بگیرند. او خود می پذیرد که رویا و یکی از توله هایش را به آلمان ببرد. فرانک و دوستانش هم دو توله دیگر، یعنی لیو و برادرش برنا، را به آمریکا منتقل می کنند.
صاحب لیو که یک خانم آمریکایی به نام شری است، از پذیرش سرپرستی لیو بسیار خوشحال است. او می گوید: "لیو خیلی پرانرژی و عاشق آدم هاست."
فرانک همیشه پس از به سرانجام رسیدن 1e8 تلاش های گروهش، تعدادی عکس از سگ خوشبخت در خانه جدیدش می گیرد و عکس ها را به همراه داستان زندگی آن سگ بر روی اینترنت منتشر می کند. او با این کار می کوشد تا دیگران را به حمایت از فعالیت های گروه تشویق کند.

توضيح: اين ماجرا اكر اتفاقي باشد، جزو شوخيهاي راست حساب مي شود، اما اكر امريكائيها اصراري براى داشتن سكي از ايران داشته باشند، آنوقت همين موضوع صورتي ديكر و بالعكس بيدا مي كند، هر جند به موازات كربه معروف ايراني مي تواند صرفا به عنوان نزادي مرغوب از حيوانات و طبيعت ايران شمرده شود.
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

گربه‌ كانادايي براي شهردار شدن، نامزد شد!

پستتوسط najm134 » پنج شنبه سپتامبر 27, 2012 12:26 am

يك گربه كانادايي در راستاي تلاش براي افزايش آگاهي مردم درباره جمعيت گربه‌هاي بي خانمان در يكي از شهرهاي كانادا به نام «هاليفكس» براي شهردار شدن، كانديد شد.
ين گربه سياستمدار به نام «توكسيدو استن» هم اكنون براي انتخاب شدن به عنوان شهردار شهر هاليفكس در ايالت نوااسكوشياي كانادا، كانديد شده و در رقابت‌هاي تبليغاتي شركت مي‌كند.
به گزارش پايگاه اينترنتي لندن 24، شعار تبليغاتي اين گربه معروف كه اكنون به عنوان نامزد رسمي گربه‌ها براي شهردار شدن در هاليفكس برگزيده شده عبارت است از «يك جوجه در هر ظرف غذا و يك جعبه پر از پوشال در هر خانه».
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

اسرائيل به دنبال 100 هزار الاغ

پستتوسط najm134 » سه شنبه ژانويه 15, 2013 2:25 am

رژیم صهیونیستی طی نامه ای رسمی به دولت مصر واردات 100 هزار راس الاغ مصری را خواستار شد که این امر با مخالفت قاهره مواجه شد.
"محمد عبدالظاهر فهمی" یکی از اساتید دامپزشکی فلسطین اعلام کرد: اسرائیل طی هفته های اخیر درخواست واردات 100 هزار راس الاغ مصری را به قاهره تحویل داده است. تصوير
هدف رژیم صهیونیستی از این درخواست استفاده از پوست الاغ های مصری برای پژوهش های علمی مربوط به بیماری سرطان است که گفته می شود پوست الاغ های مصری برای پژوهش های علمی و دارویی مناسب هستند.
عبدالظاهر با بیان این مطلب افزود: این نخستین بار نیست که برخی کشورها از جمله کشورهای غربی به دنبال واردات الاغ های مصری برای استفاده های پژوهشی - علمی هستند.
وی با بیان اینکه دولت مصر با درخواست رژیم صهیونیستی مخالفت کرده است گفت: دو سال پیش شرکت داروسازی "کوماهو" ژاپن در قراردادی به ارزش 500 میلیون دلار درخواست خرید یک میلیون راس الاغ مصری را مطرح کرده بود.
شرکت مذکور در درخواست خود به دولت مصر عنوان کرده بود که هدف از واردات این الاغ ها استفاده از پوست آنها برای تولید دارویی است که به برخی کشورهای آسیای شرقی صادر می شود.
در این درخواست گفته شده بود: شرکت داروسازی کوماهو پژوهش های علمی مختلفی را بر روی الاغ های هندی، تایلندی، آمریکایی، افغانی و ویتنامی انجام داده است اما هیچکدام همچون پوست الاغ های مصری غنی از مواد مورد نیاز این شرکت نیست.
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

صدور مجوز رسمی‌ فعالیت حزب‌الاغ

پستتوسط najm134 » پنج شنبه ژانويه 17, 2013 3:22 am

«جمعیت الاغ ها» که در سال 2005 میلادی در منطقه کردستان عراق تأسیس شد، اخیرا موفق شده مجوز رسمی برای تبدیل شدن به یک حزب برای انجام فعالیت های سیاسی و اجتماعی را دریافت کند.
این مجوز کە چندی پیش توسط مقامات مسئول محلی در منطقه کردستان عراق صادر شده بود ، هم اکنون باعث بە تکاپو افتادن مقامات ارشد این حزب برای شرکت در انتخابات پارلمانی منطقە کردستان عراق شدە است.
این حزب ابتدا با هدف دفاع از حقوق حیوانات تشکیل شده و الاغ را به عنوان سمبل حیوانات مظلوم انتخاب کرده است. نظریه پردازان این حزب معتقدند جامعه ای که با حیوانات با بیرحمی و خشونت برخورد می کند، حقوق انسان ها را هم به راحتی پایمال می کند.
«عمر کلول» دبیر کل حزب الاغ های کردستان عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در منطقە کردستان عراق ، ضمن تائید حضور حزبش در انتخابات آیندە پارلمانی منطقە کردستان ، تصریح کرد: در انتخابات آیندە کردستان شرکت می‌کنیم و با شناختی کە از مردم این منطقە داریم ، اطمینان داریم کە خرها در کردستان آنقدر زیاد هستند کە بتوانیم یک یا دو کرسی پارلمانی را تصاحب کنیم.
«حزب الاغ ها» مانند دیگر احزاب سیاسی، دارای تشکل و ساختار حزبی است و دفتر سیاسی و چندین پایگاە و شاخە در شهرهای مهم کردستان عراق هم دارد ؛ در تشکیلات رسمی حزب نیز نام دفتر سیاسی «اسطبل» است.
«عمر کلول» سمت خود در این حزبش را «سلطان خرهای کردستان» معرفی کرد و گفت: من شا خر کردستان هستم ، چندین دورە در انتخابات درون حزبی رای اول را کسب کردام ، این نشان دهندە این است کە در این منطقە هیچ کسی بە اندازە من خر نیست.
دبیر کل جمعیت خرهای کردستان عراق با انتقاد از کسانی کە خود وی و حزبش را مورد تمسخر قرار می دهند ، گفت: درست است کە متاسفانە خر در جوامع بشری نماد حماقت است ، اما این ناشی از ظلم انسان ها است ، انسان تنها برای کسانی احترام قایل میشود کە بە وی ظلم کند.
کلول ، ادامە صحبت های خود را با یک مثال کامل میکند و می گوید: شیر حیوان درندەای است و در هیچ مقطع تاریخی بە انسان کمک نکردە و حتی انسان را می‌خورد ، اما می‌بینیم کە مردم با افتخار اسم فرزندان خود را " شیر دل" یا " شیر کو" می‌گذارند ، اما خر این همە بە انسان ها کمک می‌کند و کوچکترین آزاری بە آنها نمی‌رساند اما هیچ کس حاضر نیست اسم فرزند خود را " خر دل" و یا "خر صفت" بنامد. واقعا ریشە این مسائل کجاست؟
دبیر کل «حزب الاغ ها» در مورد هدف از تأسیس این حزب گفت: الاغ تنها حیوانی است که به سختی کار می کند و خسته می شود و تمام سختی ها را تحمل می کند و در همین حال از بیشتر حقوق خود محروم است. الاغ در طول تاریخ موفق شده که جان بسیاری از سیاستمداران را نجات دهد. این سیاستمداران در حوادث مختلف تاریخ که در معرض خطر قرار داشته اند، از الاغ برای فرار کردن استفاده می کردند.
کلول در ادامە این گفت‌وگو ، نصب پیکر خر در ٢ میدان اصلی شهرهای کردستان عراق را موفقیتی بزرگ برای حزب خود دانست و گفت: کم کم مردم نسبت بە وفای کە خر بە آنها دارد عادت می‌کنند.
چندی پیش حزب "الاغ" مجسمه‌ای از جنس برنز را در خیابان "نالی" در شهر سلیمانیه پرده برداری کرد. مراسم پرده برداری از این مجسمه با حضور شماری از هنرمندان و اندیشمندان منطقه کردستان عراق انجام شد.
تصوير
دبیر کل حزب الاغ های کردستان عراق ، نصب نماد این حزب در میدان اصلی شهر سلیمانیە را پیروزی بزرگی برای حزب خود خواند.
تصوير
دبیر کل حزب الاغ های کردستان عراق ، در حال تمرین و تکرار حرکات الاغ!
تصوير
نماد دیگری از حزب خر های کردستان در شهر سلیمانیە
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

«این آیرونیک هست یا نیست؟»

پستتوسط najm134 » يکشنبه مارس 24, 2013 4:36 pm

«این آیرونیک هست یا نیست؟»

از من می پرسید: «کلمۀ انگلیسی آیرونی (Irony) و صفتش آیرونیک (Ironic) فارسیش چی می شود؟»
در چند تا لغتنامۀ انگلیسی به فارسی برای آیرونی این معنیها را داده اند: «طعنه‌، وارونه گویی‌، گوشه و کنایه و استهزاء، مسخره‌، پنهان‌ سازى، تمسخر، سُخریه‌، طنز».
امّا راستش را بخواهید، هیچکدام از اینها معنی دقیق این کلمه نیست. تازه خیلی از خود انگلیسیها هم از بابت معنی دقیق این کلمه مشکل دارند، در حدّی که یک «وب سایت» درست کرده اند به اسم «ایزیت آیرونیک» (http://www.isitironic.com)، و بعضی از مردم از این «وب سایت» می پرسند فلان موضوع یا فلان اتّفاق آیرونیک هست یا نه؟ بعد بعضی از مردم دیگر رأی می دهند که هست یانه! اگردر یک مورد معیّن نسبت رأیها از شصت، هفتاد در صد بیشتر بود، می شود گفت: «بله، این مورد تقریباً ایرونیک است.»
من هم مثل خود این انگلیسیها همین طوری یک چیزهایی به نظرم آیرونیک می آید. مثلاً حالا می آیم خیلی جدّی یک موضوعی را برای شما تعریف می کنم و ازتان انتظار دارم که خوب درباره ش فکر بکنید و بعد بگویید به نظر شما، وجداناً، در اوضاع و احوال دنیای امروز، اینی که می گویم، آیرونیک هست یا نه.
تصوير

بیاییم اوّل فرض کنیم که شما و بچّۀ شش، هفت ساله تان نشسته اید جلو تلویزیون و یکی از صدها، شاید هم هزارها، سازمان خیریۀ حمایت از الاغهای فقیر و گشنه و مریض و ستمکش دنیا چند تایی الاغ لاغر و مافنگی با دو، سه تایی کرّه الاغ خوشگل و مامانی و تو دل برو، توی یک پناهگاه خرّم به شمای تماشاچی نشان بدهد، با یک خانم پرستار جوان و خوشگل که سر یکی از کرّه الاغها را عین یک مادر مهربان به سینه اش چسبانده باشد و مشغول ماچ کردن پیشانی بلند و لطیف او ...
تصوير
و بعد بیاییم فرض کنیم که شما و بچّۀ شش، هفت ساله تان نشسته اید جلو تلویزیون و حالا یکی از صدها، شاید هم هزارها، سازمان خیریۀ حمایت از کودکان قحط زده یا جنگ زده، چند تا بچّۀ پوست و استخوانی گشنه و مریض و چشم گود افتاده و رو به مرگ را در گوشۀ بی آب و گیاهی از آفریقا به شمای تماشاچی نشان بدهد ...
بچّۀ شش هفت سالۀ شما که این دو تا صحنۀ رقّت برانگیز را ببیند، و ضمناً بشنود که سازمان خیریۀ دوّمی برای نجات این بچّه ها از شما درخواست حدّ اکثر ماهی سه پوند [£۳] کمک مالی می کند، و سازمان خیریۀ اوّلی برای مراقبت از آن الاغها و کرّه الاغها از شما حدّ اقلّ ماهی چهار پوند و هشتاد و شش پنی [£۴.۸۶] کمک مالی می خواهد، فکر می کنید بچّۀ شما ازتان خواهد خواست که پرداخت آن ماهی سه پوند برای بچّه های آدمیزاد را به عهده بگیرید، یا این چهار پوند و هشتاد و شش پنی برای کرّه الاغها را؟
تصوير
عجیب است! آدم، دلش که هیچ، مغزش که او را «آدمیزاد» کرده است و این بخت را به ش داده است که گاهی وقتها «انسان» هم باشد، آتش می گیرد! شعارهایی که اغلب این سازمانهای حمایت از حقوق الاغها می دهند تا دل شما را برای سرنوشت الاغهای جهان به رحم بیاورند، در مقایسه با سرنوشت صدها میلیون از آدمهای جهان، مصداق این حرف سعدی است که «از دوزخیان پرس که اعراف بهشت است!»
مثلاً اگر یک مسیحی برود، (که واقعاً هم رفته است،) در «ارض قدس» یک پناهگاه بزرگ و مجهّز برای حفاظت و مراقبت از الاغهای اسرائیلی و فلسطینی تأسیس بکند، (که واقعاً هم کرده است،) و بگوید:
«هزارها الاغ در این نقطه از جهان همه روزه مورد غفلت و ستم واقع می شوند. بیایید برای نجات جان آنها به ما کمک مالی بکنید!»
به نظر من این جریان باید «آیرونیک» باشد. حالا شما لطفاً نظر بدهید که هست یا نیست.
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

داماد دیر رسید عروس را شوهر دادند!

پستتوسط najm134 » جمعه مارس 29, 2013 1:08 pm

یک خانواده هندی پس از اینکه داماد آینده سر وقت به مراسم عروسی نیامد عروس را به عقد و ازدواج مرد دیگری در آوردند.
تصوير

مراسم ازدواج جامیل و ناگما برای شنبه گذشته ساعت 10.30 دقیقه صبح در شهر مرادنگر هند برنامه ریزی شد.
خانواده عروس هرچه انتظار کشیدند دیدند از داماد و خانواده اش خبری نیست. والدین عروس از اینکه خود و مهمانانشان مضحکه داماد شده اند به خشم آمده و خواستگاری مردی از اقوامشان از عروس را پذیرفتند و در جا دختر را به عقد و و ازدواج او درآوردند.
جامیل و خانواده اش حدود هشت ساعت دیرتر به مراسم عروسی آمدند. اما کار از کار گذشته بود و عروس با مرد دیگری ازدواج کرده بود.
دو خانواده به جان یکدیگر افتاده و به زد و خورد پرداختند. ماموران پلیس مداخله کرده و به دعوا خاتمه دادند. اکنون ،‌جامیل باید به فکر یافتن عروس دیگری باشد به این شرط که این بار دیر به مراسم عروسی نیاید.
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

توصيه كشيش به روش جهاربايان

پستتوسط najm134 » يکشنبه ژانويه 12, 2014 8:58 pm

در هر نقطه دنیا مردم به دنبال آن هستند تا به هر صورتی که شده است راهی برای رسیدن به خدا پیدا کنند. عده ای به دین های الهی پناه می برند و عده ای دیگر دست به کارهای خرافی و شاید در مواقعی احمقانه بزنند که نمونه های آن در دنیا کم نیستند.

یک کشیش آفریقای جنوبی به تازگی یکی از این راهکارهای عجیب را برای رسیدن به خدا پیدا کرده است. این مرد در سخنرانی های خود انسان ها را به علف خوردن مانند حیوانات تشویق می کند و به آن ها می گوید این کار انسان ها را به خدا نزدیک می کند.
تصوير

"لسگو دانیل" این روزها به فردی شناخته شده در منطقه پریتوریا تبدیل شده است و نکته جالب این است که همراهان بسیاری نیز در این راه عجیب به او ملحق شده اند. او این روزها کارهای مختلفی انجام می دهد و در نهایت آن را به دین مربوط می کند که مهمترینش علف خوری است.

در حالی که بسیاری از او پیروی می کنند، عده ای از مردم با حرکت عجیب این مرد مخالفت کرده و آن را احمقانه خطاب کرده اند. این مرد چندی پیش قصد داشت مریض ها را نیز با همین روش درمان کند که ناکام ماند.

تصوير
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

اندر خواص چاي سبز

پستتوسط najm111 » يکشنبه مه 11, 2014 11:00 am

زنی با سر و صورت کبود و زخمی سراغ دکتر روانشناس میره ..

دکتر می پرسه : چه اتفاقی افتاده؟

خانم در جواب میگه: دکتر، دیگه نمی دونم چکار کنم. هر وقت شوهرم عصبانی و ناراحت میاد خونه، منو زیر مشت و لگد له می کنه و عصبانیتش رو سر من خالی می کنه !!!

دکتر گفت: خب دوای دردت پیش منه : هر وقت شوهرت عصبانی و ناراحت اومد خونه، یه فنجون چای سبز بردار و شروع کن به قرقره کردن. و این کار رو ادامه بده.

دو هفته بعد، اون خانم با ظاهری سالم و سرزنده پیش دکتر برگشت !!!

خانم گفت: دکتر، پیشنهادتون فوق العاده بود. هر بار شوهرم عصبانی و ناراحت اومد خونه، من شروع کردم به قرقره کردن چای و شوهرم دیگه به من کاری نداشت!!!

دکتر گفت: میبینی؟! اگه جلوی زبونت رو بگیری خیلی چیزا خود به خود حل میشن
najm111
Site Admin
 
پست ها : 1988
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:09 am

قبليبعدي

بازگشت به نشر گزارشات رسانه حيات اعلى


Aelaa.Net