اخبار مطايبات طيبات

نشر گزارشات مفید برای توجه به حیات اعلی

مديران انجمن: najm134, najm134, najm134

انگشتر سلامتی رسما وارد فاز تولید شد

پستتوسط najm134 » جمعه آگوست 03, 2018 12:50 am


انگشتر سلامتی رسما وارد فاز تولید شد

پول‌نیوز - حلقه "موتیو"(Motiv) که برای حفظ سلامتی و تناسب اندام طراحی شده، بالاخره از حالت آزمایشی درآمد و وارد فاز عملیاتی شد.

Image

به نقل از انگجت، "موتیو"(Motiv) نام انگشتری است که تمام فعالیت‌های بدن را به منظور حفظ تناسب اندام و نظارت بر عوامل حیاتی ردیابی می‌کند و اطلاعات را به گوشی هوشمند کاربر می‌فرستد.

یک سال پس از آنکه نمونه اولیه حلقه "موتیو" در نمایشگاه فناوری CES 2017 برای اولین بار مشاهده شد، این حلقه تناسب اندام با تعداد زیادی از ویژگی‌های جدید به نمایشگاه 2018CES بازگشت.

این دستگاه می‌تواند بسیاری از فاکتورهایی که محصولات مشابه مانند "Fitbit" یا اپل‌واچ با هدف فعالیت بدنی کاربر برای 150 دقیقه در هفته محاسبه می‌کنند را اندازه‌گیری کند.

سپس این حلقه با امکاناتی چون ردیابی مدت خواب و استراحت و ضربان قلب توسعه یافت.

ضمن اینکه قابلیت کار با دستیار صوتی و توانایی به اشتراک گذاری اطلاعات با خانواده و دوستان نیز به ویژگی‌های آن اضافه شد.

این وسیله هم اکنون می‌تواند آخرین مقدار ثبت شده ضربان قلب و زمان اندازه‌گیری آن را به یاد داشته باشد و نشان دهد.

Image

با این حلقه و اپلیکیشن همراه آن می‌توانید در ابتدای تمرینات ورزشی خود، اطلاعاتی نظیر زمان فعالیت مفید را ثبت کنید تا دقایق فعالیت خود را دقیق‌تر ردیابی کنید و رژیم ورزشی خود را در هر هفته بهتر مدیریت کنید.

همچنین هنگامی که شما در تمرینات خود نتایج فوق‌العاده‌ای بروز دهید، سیستم "موتیو" به زودی قادر خواهد بود تا دستاوردهای ورزشی شما را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

اکنون شرکت سازنده اعلام کرده است که این حلقه از حالت نسخه آزمایشی درآمده و رسما در دسترس قرار گرفته است.

این حلقه ضدآب می‌تواند به عنوان گزینه ساده‌ای برای ردیابی فعالیت بدنی به کار گرفته شود.

این دستگاه تنها با دستگاه‌های iOS سازگار بود، تا اینکه نسخه اولیه برنامه سازگار با اندروید آن هم در ماه آوریل در دسترس قرار گرفت.

البته فعلا روی گوشی‌های خاصی(غالبا گوشی‌های هوشمند سامسونگ) کار می‌کند، اما به زودی فراگیر خواهد شد و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

"موتیو" تعدادی مدل دیگر را به فهرست دستگاه‌های سازگار اضافه کرده است و تعداد کل گوشی‌های پشتیبانی شده به 12 عدد رسید: سامسونگ گلکسی S7، S7 Edge، S8، S8 +، S9، S9 +، Note 5 و Note 8، گوگل پیکسل و پیکسل XL، پیکسل 2 و پیکسل 2 XL.
منبع: ایسنا
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

خوراک لاکچری شترها در قطر

پستتوسط najm134 » يکشنبه آگوست 26, 2018 4:10 pm

ارزش شير شتر انگيزه شترداران براى دادن بادام به شتر به عنوان خوراك جهت افزايش شير!!


در کشور "قطر" از شترها پذیرایی خوبی بعمل می آید.

Image

در کشور "قطر" برای افزایش شیر دهی شترها به آنها بادام می دهند. با توجه به اینکه بادام در بسیاری از کشورها بسیار گران است، غذای لاکچری برای آنها محسوب میشود.

کاربران نسبت به این ویدئو واکنش های مختلفی نشان دادند. عده ای از آنها معتقدند که حدود ده سال است که نتوانستند بادام بخورند. عده ای دیگر از کاربران معتقدند که این حجم از بادام برای شتر بسیار عجیب است.
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

Re: میمون مرتب : میمونی که دوست دارد ریش ها مرتب و اصلاح شده باش

پستتوسط najm134 » چهارشنبه ژانويه 09, 2019 9:57 am

میمون مرتب : میمونی که دوست دارد ریش ها مرتب و اصلاح شده باشند


به گزارش اسپوتنیک، ویدیویی از یک میمون کوچک در اینترنت منتشر شده است که به مرتب و اصلاح بودن ریش های اهمیت می دهد و از صاحب خود می خواهد که ریش های را با ماشین اصلاح کند.

این میمون خوشتیپ که لباس مرتب و کفش هم پوشیده اگر احساس کند هنوز چند تار موی ریشش در صورتش اصلاح نشده، آن قسمت را به صاحب خود نشان می دهد تا وی برایش بتراشد.
Image

برخی از کاربران گفتند که احتمالا قرار عاشقانه ای دارد و می خواهد در بین دیگر میمون ها سر تر باشد تا دختر مورد علاقه اش او را بپسندد.
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

Re: اخبار مطايبات طيبات

پستتوسط pejuhesh232 » دوشنبه ژانويه 28, 2019 12:39 am

دونالد ترامپ متولد پاکستان بوده است


رئيس جمهور ایالات متحده آمریکا متولد پاکستان بوده است مطابق قانون نميتواند باز هم رییس جمهور شود .
بنا به این گزارش دونالد ترامپ با نام واقعی داوود ابراهیم خان در سال ۱۹۵۴ در ایالت وزیرستان متولد شد

و تحصیلات ابتدایی را هم همان جا انجام داد.

داوود ابراهیم خان والدینش را در یک تصادف رانندگی از دست داد

و یک افسر هندی-انگلیسی او را به بیمارستانی در لندن برد.

سرانجام در لندن خانواده‌ای آمریکایی داوود ابراهیم خان را به فرزندی گرفتند و نام او را به دونالد ترامپ تغییر دادند.

Image

نیو نیوز عکسی از کودکی دونالد ترامپ (داوود ابراهیم خان) نیز منتشر ساخت.

دونالد ترامپ به باراک اوباما اتهام می‌زد که متولد کنیا بوده و در آمریکا به دنیا نیامده است. نیویورک تایمز با اشاره به این مساله می‌گوید احتمالا این شگردی برای فرافکنی محل تولد خود دونالد ترامپ بوده است.

تحقیقات اف‌بی‌آی روی خطرات احتمالی ریاست جمهوری یکی از اهالی وزیرستان ادامه دارد. وزیرستان پایگاه اصلی طالبان پاکستان و لشکر جنگوی است.
pejuhesh232
 
پست ها : 8630
تاريخ عضويت: سه شنبه دسامبر 07, 2010 11:22 pm

Re: اخبار مطايبات طيبات

پستتوسط pejuhesh232 » چهارشنبه فبريه 20, 2019 1:15 pm

عاقد بر اساس فقه تركيه!


هفته گذشته در ترکيه در مراسم عقد تورگوت و خدیجه، مهمان ها همه در سالن منتظر پاسخ عروس بودند که
عروس به شوخی در جواب عاقد که پرسیده بود: آیا تورگوت دینچر را به همسری خود می‌پذیرید؟
جواب داد: نه غیرممکنه و سپس در حالی که می‌خندید گفت: طبعا بله.

عروس که قصد شوخی داشت هرگز فکرش را هم نمی‌کرد که این شوخی باعث برهم خوردن مراسم عروسی اش شود.
ولی در کمال ناباوری عاقد, ازدواج را باطل اعلام کرد!!! و این موضوع را به مهمانان اعلام نمود و رفت!!!!.

پس از این اتفاق مهمانان و حضار یکی پس از دیگری از مجلس بیرون رفتند و عروس و داماد هم به خانه‌های خود برگشتند.

نكته: نه عاقد مقصود عروس فهميد جي بود = ظاهرا خود و عروس داماد و طرفين هم متوجه نشدند و رفتند!!!
pejuhesh232
 
پست ها : 8630
تاريخ عضويت: سه شنبه دسامبر 07, 2010 11:22 pm

Re: اخبار مطايبات طيبات

پستتوسط pejuhesh232 » چهارشنبه فبريه 27, 2019 10:27 am

لزوم محدود كردن گربه ها و منعشان از شكار


عده‌ای از ساکنین دهکده اومائویی از این طرح شکایت دارند و تصمیم گرفته‎اند جلوی اجرای آن را بگیرند

Image
دهکده‎ای واقع در ساحل جنوبی نیوزیلند اخیرا برای حفاظت از حیات وحش خود تصمیم به اجراء طرحی رادیکال گرفت؛ طرحی که نگهداری از گربه‎های خانگی را ممنوع می‎کند.

بر اساس این طرح که از سوی شهرداری ساوتلند (در جنوب نیوزیلند) پیشنهاد شده، گربه‌های خانگی باید اخته و به میکروچیپ مجهز شوند و اطلاعاتشان در شهرداری‌های محل به ثبت برسد. بعد از مرگ این گربه‎ها هم صاحبان ‌آنها اجازه داشتن گربه‌ای دیگر را نخواهند داشت.

این طرح شاید اغراق‎آمیز به نظر برسد اما به این نکته هم باید توجه شود که گربه‎ها هر ساله باعث مرگ میلیون‌ها پرنده و پستاندار می‎شوند. هر چند به عقیده عده‎ای، مقصر اصلی این اتفاق ما انسان‎ها هستیم.

دکتر پیتر مارا، رئیس مرکز پرندگان مهاجر "اسمیتسونیان" در مورد این موضوع کتاب‎ها و مقالات زیادی نوشته است. دکتر مارا می‎گوید برخلاف تصور خیلی‏ها مخالف گربه‎ها یا نگهداری از آن‎ها نیست. او به بی‌بی‌سی گفته: "گربه‎ها حیوانات خانگی فوق‎العاده‌ای هستند، آن‎ها واقعا عالی‎اند! اما نباید بیرون از خانه گشت بزنند. این یک راه‎حل کاملا واضح است. ما به سگ‎ها هیچوقت اجازه این کار را نمی‎دهیم. وقتش رسیده با گربه‎ها هم مثل سگ‎ها رفتار کنیم."

مقامات دهکده اومائویی معتقدند در این رابطه تصمیم درستی گرفته‎اند چون در فیلم دوربین‌های مدار بسته گربه‎ها در حال شکار پرنده‌ها، حشرات و خزندگان منطقه دیده شده‎اند.
حق نشر عکس Getty Images
Image caption در استرالیا و نیوزیلند گربه‎ها را مسئول انقراض برخی از گونه‎های جانوری می‎دانند

الی مید، مدیر بخش عملیاتی امنیت محیط زیست می‎گوید: "گربه شما می‎تواند به شکل طبیعی در اومائویی زندگی کند و هر کار دلش می‎خواهد انجام دهد اما بعد از مرگش نمی‎توانید گربه دیگری را جایگزین کنید." بر اساس این طرح، هر کس از این قانون پیروی نکند، اخطار دریافت خواهد کرد و اگر باز هم به کار خود ادامه دهد، به عنوان آخرین راه حل مأموران برای از بین بردن گربه خانگی وارد عمل خواهند شد.

این طرح که برای اولین بار به اجرا در می‎آید، بخشی از برنامه ایست که شهرداری به تازگی به منظور مدیریت آفت در این منطقه پیشنهاد داده است.

جان کالینز، رئیس خیریه "لندکر چریتبل تراست" معتقد است این طرح به حفظ منابع طبیعی با ارزش این منطقه کمک خواهد کرد. او به روزنامه "اوتاگو دیلی تایمز" گفته : " ما از گربه‌ها متنفر نیستیم اما می‎خواهیم محیط زیست‌مان از نظر حیات وحش غنی باشد."
گربه‌ها چقدر دردسر سازند؟

بحث بر سر تأثیر جمعیت گربه‎ها بر اکوسیستم محلی تنها مختص به دهکده اومائویی نیست.

گربه وحشی یک دوچرخه‌سوار را در آمریکا کشت
گربه کی و کجا اهلی شد؟
'گربه پلنگ کوچک' شاید از خطر انقراض نجات یابد

کارشناسان حفاظت از محیط زیست مدت‌هاست در مورد تأثیر گربه‌های وحشی و خیابانی بر اکوسیستم جهانی هشدار می‎دهند، جانورانی که در فهرست ۱۰۰ گونه مهاجم غیربومی جهان قرار گرفته‎اند.
حق نشر عکس Getty Images
Image caption دکتر مارا معتقد است کسانی که گربه دارند باید مسئولیت‎پذیری بیشتری نسبت به حیوانات خانگی خود داشته باشند

دکتر مارا می‎گوید انقراض ۶۳ گونه جانوری مختلف در سراسر جهان به افزایش بی‌سابقه جمعیت گربه‌ها نسبت داده می‌شود. این مشکل در مناطقی مثل نیوزیلند که اکوسیستمی بسیار حساس دارند، وخیم‌تر هم هست. او می‎گوید: " شاید اغراق‌آمیز به نظر برسد اما اوضاع از کنترل خارج شده."

دکتر مارا معتقد است دوست‎داران گربه در سراسر دنیا باید طرز تفکر خود را نسبت به این حیوان تغییر دهند. به اعتقاد او زمانی باید گربه‎ نگه داریم که شرایط لازم را داریم. گربه‌ها بعد باید اخته‎ شوند و با انواع اسباب‎بازی در خانه یا در شرایط کنترل شده، مثلا با قلاده با آن‎ها تمرین کرد.

او می‎گوید: " این معضل را گربه‎ها بوجود نیاورده‎اند، مقصر اصلی انسان‎ها هستند"

گربه‎ها در شبکه‎های اجتماعی بسیار محبوبند و به همین دلیل هیچ نشانه‎ای از کاهش جمعیت این حیوانات در جهان به چشم نمی‎خورد: " گربه‎ها خیلی بامزه‌اند و این اوضاع را سخت‎تر کرده است."

تخمین تعداد دقیق گربه‎ها بسیار سخت است اما فقط در آمریکا نزدیک به ۸۶ میلیون گربه خانگی وجود دارد، این یعنی به طور تقریبی هر سه خانه، یگ گربه دارند.


تصاویر زیبا و بی‌عیب و نقص از گربه‎های خانگی شبکه‎های اجتماعی را فرا گرفته اما همین حیوانات بیرون از خانه به شکارچیان واقعی تبدیل می‎شوند

وجود تعداد بی‎شماری از گربه‎های وحشی و خیابانی خسارات‌ شدیدی را به محیط زیست وارد کرده. طبق آمار هر ساله در آمریکا حدود ۴ میلیون پرنده و ۲۲ میلیون پستاندار توسط گربه‎ها کشته می‎شوند.

در بریتانیا هم جمعیت پرندگان و پستانداران رو به کاهش است و کارشناسان گربه‎ها را مقصر می‎دانند. به گفته خیریه "ممال سوسایتی" ( The Mammal Society) که برای حفاظت از پستانداران در بریتانیا فعالیت می‎کند، سالانه نزدیک به ۵۵ میلیون پرنده از بین می‎روند.
قاتلین بالفطره

این اولین بار نیست که در نیوزیلند گربه‎ها به عنوان یک تهدید معرفی می‎شوند، آن هم در کشوری که تقریبا در نیمی از خانه‎هایش یک حیوان از تیره گربه‎سانان پیدا می‌شود.

گربه‎ها در استرالیا هم به موضوعی داغ تبدیل شده‎اند. در این کشور گربه‎ها را مسئول مرگ میلیون‎ها گونه بومی در طول شب‎ها می‌دانند. از سال ۲۰۱۵ در این کشور طرح‎هایی برای کاهش جمعیت این حیوانات به اجرا درآمده است. استرالیا علاوه بر این طویل‎ترین حصار ضد گربه در دنیا را ساخته و حتی برای گربه‌های خانگی ساعات منع رفت و آمد در نظر گرفته است.

شهرداری‎ها و دولت‎های ایالتی در این کشور مدتی است مسئولیت رسیدگی به معضل گربه‏ها را برعهده گرفته‎اند. طبق مقررات گربه‎ها اجازه خروج از خانه در طول شب را ندارند و تعیین هویت و اخته کردن آن‎ها هم اجباری است.

با همه این‎ها، برنامه‎های کنترل گربه‌سانان هنوز هم جنجال زیادی به پا می‎کنند. سال گذشته شهرداری یکی از محله‎های کوئینزلند برای پوست سر هر گربه، ۱۰ دلار جایزه تعیین کرد، طرحی که با واکنش تمسخرآمیز گروه‎های حمایت از حقوق حیوانات روبرو شد.

Image
بعد از اینکه شهرداری محل اعلام کرد جایزه می‎دهد، سازمان حمایت از حیوانات (PETA) استرالیا بیلبوردهای هشدار آمیز نصب کرد

ساکنین اومائویی به رسانه‎ها گفته‎اند طرح پیشنهادی ممنوعیت نگهداری از گربه آن‎ها را شوکه کرده و فکر می‎کنند فریب داده شده‌اند. آن‎ها تصمیم دارند هر طور شده جلوی اجرای این طرح را بگیرند.

نیکو جارویس، یکی از ساکنین این دهکده می‎گوید سه گربه دارد که به او در ریشه‎کن کردن موش‎های خانه کمک کرده‎اند. به اعتقاد نیکو این طرح به "حکومت پلیسی" شباهت دارد. او به اوتاگو دیلی تایمز گفته: " این طرح بر توانایی مردم برای نگه داشتن گربه نظارت نمی‎کند بلکه می‎گوید نمی‎توانید گربه داشته باشید."

"پاو جاستیس" (Paw Justice)، یک سازمان غیرانتفاعی در نیوزیلند است که علیه بدرفتاری با حیوانات فعالیت می‎کند. این سازمان در "فیس‌بوک‌" خود پستی در رابطه با این طرح گذاشته و شواهد و مدارکی که پشت آن وجود دارد را زیر سوال برده است.

دوست‎داران گربه در صفحه فیس بوک این سازمان با عصبانیت به این طرح واکنش نشان داده و گفته‌اند سم‏ها، اتوموبیل‏ها و انسان‎ها هم به گونه‎های محلی خسارت وارد می‎کنند.
pejuhesh232
 
پست ها : 8630
تاريخ عضويت: سه شنبه دسامبر 07, 2010 11:22 pm

تاثير دلار بر فروش عنبر نصارى

پستتوسط najm134 » جمعه مارس 08, 2019 9:37 am

تاثير دلار بر فروش عنبر نصارى


کاربران فضای مجازی نسبت به افزایش قیمت فروش عنبر نصاری نیز واکنش نشان داده اند و آن را متاثر از افزایش قیمت دلار می دانند

به گزارش اسپوتنیک، عنبر نصاری سرگین الاغ ماده ای است که در فصل بهار جمع آوری می شود و خواص زیادی دارد. با انتشار تصاویری از قیمت آن در فضای مجازی کاربرانی نسبت به آن واکنش نشان دادند.

Image
برخی از کاربران با مقایسه قیمت عنبر نصاری با پسته، قیمت آن را حتی از پسته هم گران تر می دانند.


تعدادی از کاربران نیز با نگاه طنز آمیز که دلار بر همه چیز تاثیر گذاشته است، بعید نمی دانند که اگر در ‘ایران" عنوان شود عنبر نصاری نایاب می شود آن را پیش فروش کنند و مردمی نیز برای آن صف بکشند.
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

Re: اخبار مطايبات طيبات

پستتوسط pejuhesh232 » سه شنبه آپريل 09, 2019 12:07 pm

رواج شلوار لري و گيوه ميان جوانان هلند يكصد سال قبل


Image
pejuhesh232
 
پست ها : 8630
تاريخ عضويت: سه شنبه دسامبر 07, 2010 11:22 pm

بلال فروشی با بنز در ایران

پستتوسط najm134 » شنبه آپريل 27, 2019 6:24 am

بلال فروشي با بنز = ظاهر افراد ملاك قضاوت نيست


شخصی با ماشینی شبیه بنز اقدام به بلال فروشی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن شخصی با ماشینی با آرم بنز اقدام به فروختن بلال می کند. او بلال ها را در پشت صندوق عقب بنز خود قرار داده و هر ۳ عدد بلال شیرین خود را با قیمت ۲۰۰۰ تومان می‌فروشد.

Image
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

Re: اخبار مطايبات طيبات

پستتوسط pejuhesh232 » يکشنبه مه 12, 2019 5:45 pm

بارداری همزمان 16 پرستار یک بیمارستان


در یک بیمارستان در ایالت آریزونای آمریکا، 16 پرستار اعلام کردند که باردار هستند.

به گزارش اسپوتنیک،16 پرستار بیمارستان Banner Desert Medical Center، ایالت آریزونای آمریکا، اعلام کردند که باردار هستند.
اشلی ادکینز یکی از کارکنان این بیمارستان در صفحه فیس بوکش عکس ها و ویدیوهایی از پرستاران باردار این درمانگاه را منتشر کرد. به گفته وی، این کودکان بین ماه های اکتبر و ژانویه به دنیا خواهند آمد.
پرستاران اطمینان دادند، که آن‌ها برای این بارداری همزمان برنامه ریزی نکرده اند. آنها می خواهند یک baby shower مشترک برای هفته آینده برنامه ریزی کنند (یک مهمانی که در آن جنس فرزندان را اعلام می کنند و هدیه دریافت می کنند).
گفتنی است مدت مرخصی برای مادران در آریزونا 12 هفته است.
pejuhesh232
 
پست ها : 8630
تاريخ عضويت: سه شنبه دسامبر 07, 2010 11:22 pm

قبليبعدي

بازگشت به نشر گزارشات رسانه حيات اعلى


Aelaa.Net