دشمنان آئین اعلی در سوریه

مديران انجمن: najm134, najm134, najm134

هتک حرمت مرقد عمار ياسر و اويس قرني

پستتوسط najm134 » جمعه اکتبر 04, 2013 12:24 am

عناصر تروريست گروهک‌هاي تکفيري و سلفي فعال در سوريه که از حمايت برخي کشورهاي غربي، رژيم صهيونيستي، ترکيه و نيز برخي کشورهاي عربي از جمله عربستان سعودي و قطر برخوردارند، همزمان با ايام و ليالي پربرکت ماه مبارک رمضان، حرمت حرم مطهر "عمار بن ياسر" و "اويس قرني"، اصحاب جليل‌القدر پيامبر اسلام(ص) را هتک کردند.
تصوير
به گزارش مشرق، افراطيون سلفي وابسته به ارتش آزاد سوريه با همکاري گروهک تروريستي "جبهة النصرة" که استان "رقه" در شرق سوريه را در کنترل خود دارند، با حمله خمپاره‌اي به حرم مطهر "عمار ياسر" و "اويس قرني" دو صحابي بزرگوار پيامبر(ص) و اميرالمؤمنين علي(ع)، صحن آن را تخريب کرده و با شليک‌هاي پياپي موشک به ديوارهاي حرم، بخش‌هاي زيادي از آن را منهدم کردند.
تصوير
حرم مطهر پیش از تخریب
تروريست‌ها در ادامه با ورود به روضه مقدسه، اقدام به شکستن پنجره‌هاي ضريح مطهر کرده و وارد آن شدند.

تصوير
تصاوير منتشرشده از اين اقدام شنيع و ويدئوهاي کوتاهي که از ورود تکفيري‌ها به حرم مطهر عمار و اويس قرني ياسر منتشر شده، بيانگر حجم و گستره اين فاجعه است.
برای دانلود فیلم روی لینک زیرکلیک کنید
http://aelaa.net/110.aspx?id=5080
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

انتشار خبر شهادت روحانی شیعه توسط بعضی خبرگزاری ها

پستتوسط najm134 » جمعه اکتبر 04, 2013 12:29 am

شیخ بدر غزال که دو هفته قبل درحمله عناصر گروه موسوم به "دولت اسلامی در عراق و شام" به روستای "باروده" ربوده شده بود، توسط این گروه گردن زده شد و به شهادت رسید.گروه موسوم به شورای انقلاب در استان حمص و نیز مركز هماهنگی منطقه "بصری الشام" نیز این خبر را مورد تایید قرار دادند.
به گزارش «شیعه نیوز» ، تروریستهای سوری به دنبال شکست‌های پیاپی و ناکامی در عملیات‌های طراحی شده در اکثر مناطق و استان‌های سوریه، برای بالا بردن روحیه افراد خود دست به هر جنایتی می زنند.منابع وابسته به گروه های تروریستی در گفتگو با خبرگزاری آسیا اعلام کردند «شیخ بدر غزال» از روحانیون علوی روستای "باروده" در حومه شمالی لاذقیه توسط گروه موسوم به "دولت اسلامی در عراق و شام" گردن زده شد و به شهادت رسید.

گروه موسوم به شورای انقلاب در استان حمص و نیز مركز هماهنگی منطقه "بصری الشام" نیز این خبر را مورد تایید قرار دادند. این در حالی است که پیش از این، تروریست ها پس از ربودن شیخ غزال تصاویر ضرب و جرح وی را با لباس خونین منتشر کرده بودند.شیخ بدر غزال دو هفته قبل پس از یورش گروه موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام به باروده ربوده شده بود و تصویری كه از وی پس از ربودنش منتشر شد، نشان داد كه مورد ضرب و شتم و شكنجه قرار گرفته است.

این گروه که با تحریف هنجارها و ارزش ها، دست به ددمنشانه ترین جنایات علیه غیرنظامیان زده اند پس از ضرب و شتم این روحانی اقدام به انتشار تصویر این شیخ علوی در صفحات اجتماعی کردند.خبرهای رسیده پیشتر از مذاكره برای آزادی شیخ بدر غزال خبر داده بودند اما در صورتی كه خبر اعدام وی صحت داشته باشد، بیانگر آن خواهد بود که این مذاكرات بی نتیجه مانده است.
تصوير تصوير تصوير
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

رهبر تروریست‌های سوری: پیامبر ما ابوسفیان است نه محمد!

پستتوسط najm134 » جمعه ژانويه 17, 2014 12:40 am

رهبر تروریست‌های سوری: پیامبر ما ابوسفیان است نه محمد!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: سخن یزید، در انکار رسالت پیامبر اسلام اکنون از زبان "زهران علوش" رهبر تروریست‌های "الجبهه اسلامیه" جاری شد.
براساس فیلمی که بر روی شبکه‌های اجتماعی اینترنتی دیده شده، زهران علوش که از جمله پیروان تفکرات القاعده است در صحبتی توهین‌آمیز می‌گوید: پیامبر ما ابوسفیان است نه محمد ؛ یزید هم گفته بود "لاخبرجاء ولاوحی نزل".

علوش رهبر تروریست‌هایی متشکل از چهل گروه تروریستی را تشکیل می‌دهد
که با پشتیبانی سعودی در چند ماه پیش اعلام موجودیت و استقلال نمود،
آمریکا این گروه را یک گروه معتدل توصیف کرده و تلاش داشته آن را در کنفرانس ژنو 2 بگنجاند،
با انتشار این ویدئو بر همگان ثابت شده که این گروه نیز یک گروه افراطی است و با القاعده هیچ تفاوتی ندارد.
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

فروش زنان شیعه به عنوان کنیز؟

پستتوسط najm134 » چهارشنبه ژانويه 22, 2014 7:50 pm

پایگاه اینترنتی «الاهرام الجدید الکندی» تصویری را به نقل از فعالان سیاسی منتشر کرده که در شرح آن چنین نوشته است: تصویری که می‌بینید، صحنه‌ای از یک فیلم سینمایی نیست بلکه بخشی از یک واقعیت تلخ است که این روزها در مناطقی از سوریه (تحت تصرف جبهه النصره و داعش) در حال وقوع است.

این تصویر، تعدادی از زنان چادری با صورت‌های پوشیده با تور سیاه اما قابل تشخیص را نشان می‌دهد در حالی که به زنجیر کشیده شده‌اند و مردی شمشیر به دست آنان را در خیابان‌ها به قصد فروش – به عنوان کنیز – می‌گرداند.

بعضی می‌گویند آنها زنان شیعه هستند که پس از کشته شدن همسرانشان توسط القاعده، به کنیزی گرفته شده‌اند.

تصوير
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

تخریب مرقد عمار یاسر و اویس قرنی توسط تروریست‌های تکفیری

پستتوسط najm134 » پنج شنبه مارس 27, 2014 8:31 am

حرم مطهر دو صحابی بزرگوار پيامبر(ص) و اميرالمؤمنين علی(ع) بار دیگر از سوی تروریست‌های تکفیری مورد هتک حرمت قرار گرفت و گلدسته‌های حرم فروریخت.
تروریست‌های تکفیری دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" صبح امروز طی یک انفجار مهیب حرم مطهر «عمار ياسر» و «اويس قرنی» دو صحابی بزرگوار پيامبر(ص) و اميرالمؤمنين علی(ع) را در استان الرقه منفجر کردند.

بنابر این گزارش، عناصر داعش که با همکاری دیگر گروه‌های تروریستی استان رقه در شرق سوریه را در کنترل خود دارند، با انفجار حرم مطهر این دو صحابی بزرگوار گلدسته‌های حرمین را تخریب کردند.

تصاوير منتشرشده از اين اقدام شنيع که از ورود تکفيری‌ها به حرم مطهر عمار یاسر و اويس قرنی منتشر شده، بيانگر حجم و گستره اين فاجعه است.

تروریست‌های تفکیری در ماه رمضان سال گذشته نیز با شلیک‌های پیاپی موشک به دیوارهای حرم، بخش‌های زیادی از آن را منهدم کرده بودند.

این آرامگاه در سال 2004 توسط سازمان اوقاف جمهوری اسلامی ایران برای شیعیان منطقه ساخته شده است.
Image
Image Image Image Image Image Image Image Image
حرم عمار یاسر پیش از تخریب
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

تروریست‌های سوری مقبره اویس قرنی را بازهم منفجر کردند

پستتوسط najm134 » شنبه مه 17, 2014 1:07 am

دیدبان حقوق بشر سوریه با صدور بیانیه ای گزارش داد، دولت اسلامی عراق و شام (داعش) مزار اویس قرنی صحابی پیامبر (ص) را در شهر رقه در شمال سوریه منفجر کرد و به آتش کشید.
گروهک تروریستی داعش در شهر الرقه دیشب تهدید کرده بود که در ساعت 12 نیمه شب مرقد اویس قرنی از صحابه جلیل القدر پیامبر اکرم اسلام (ص) را با خاک یکسان خواهد کرد. این در حالی است که دو ماه پیش نیز حمله انفجار تروریستی در مرقد شریف این صحابی باعث تخریب بخشی از آن شده بود.
Image

داعش مدتی بعد با صدور بیانیه ای دیگر در صفحه فیس بوک خود نوشت که انفجار مرقد اویس قرنی را به صبح و بعد از نماز صبح به تعویق انداخته است. در این بیانیه آمده که الان نیروهای داعش در حال ترکیب بمب‌هایی هستند که قرار است در دیوارهای مرقد شریف اویس قرنی نصب شود.

Image

ساعتی بعد داعش بیانیه دیگری را در صفحه فیس بوک قرار داده و نوشت که در دو نوبت عملیات تروریستی انفجار در مرقد اویس قرنی صورت گرفت و این عملیات در ساعت 4 و 15 دقیقه بامداد انجام شد. گفته می شود صدای این انفجار در تمامی بخش‌های شهر الرقه و حومه های نزدیک به آن شنیده شده است.
Image
Image
مقبره اویس قبل از تخریب
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

دفع حملات سنگین به حرم حضرت سکینه

پستتوسط pejuhesh232 » دوشنبه ژانويه 19, 2015 12:01 am

دفع حملات سنگین به حرم حضرت سکینه علیها السلام


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، روز سه‌شنبه را باید روز شعله‌ور شدن جبهه‌های شمالی و جنوبی سوریه به شمار آورد و در این بین جبهه غوطه غربی دمشق و به طور مشخص شهر «داریا» بسیاری از نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

براساس گزارش‌های رسیده از سوریه، برای سومین روز متوالی شهر داریا در ریف دمشق شاهد درگیری‌های شدید میان یگان‌های ارتش سوریه و گردان های شیعه مدافع

حرم با گروهک‌های تروریستی بود که اطراف بارگاه مطهر حضرت «سکینه» خواهر امام حسين (س) به ویژه محور شرقی آن متمرکز بود و نیروهای ارتش سوریه حملات سخت و شدید

تروریست‌های مسلح برای نفوذ به این منطقه از محور شمالی را نیز دفع کردند.

متاسفانه دوباره حرم حضرت سکینه {س} مورد حمله شدید تکفیری ها قرار گرفته است مدافعان حرم گردان های حضرت ابولولو و فاطمیون در حال دفاع از حرم هستند
و مدافعان حرم همه شیعیان قمه زن عراقی-افغانی-ایرانی هستند

نام یکی از گردان شون حضرت ابولولوست و در مقابل جنبش عمر بن خطاب گردان های یزید بن معاویه-شمر بن ذی الجوشن-ولید بن عقبه-امنا عایشه و..هستند

Image Image
Image Image
pejuhesh232
 
پست ها : 8630
تاريخ عضويت: سه شنبه دسامبر 07, 2010 11:22 pm

تخریب حرم حضرت سکینه درحمله تروریست‌ها

پستتوسط pejuhesh232 » شنبه سپتامبر 03, 2016 9:09 am

حرم حضرت سكينه خواهر امام حسين و دختر امام على و حضرت زهرا علي علیهم السلام


به گزارش مشرق، حمله مجدد گروهای تروریستی به حرم حضرت سکینه در جنوب دمشق، خسارت‌های فراوانی به حرم حضرت سکینه وارد کردند.

گروه‌های تروریستی بعد از درگیری شدید با نیروهای ارتش سوریه خسارت‌های متعددی را به بارگاه حضرت سکینه علیها السلام وارد کردند.

حرم حضرت سکینه در جنوب دمشق در منطقه داریا و شرق منطقه سیده زینب واقع شده است.

ارتش سوریه دو سال قبل موفق شده بود این منطقه را تحت کنترل خود در آورد اما تکفیری‌ها با حمله با داریا، یک بار دیگر حرم حضرت سکینه را هدف قرار دادند.


Image

Image

Image

Image

Image
حرم حضرت سکینه (سلام الله علیها) بنت علی (علیه السلام) قبل از تخریب توسط تروریست‌ها

Image
حرم حضرت سکینه (سلام الله علیها) بنت علی (علیه السلام) و منازل اطراف آن پس از تخریب توسط تروریست‌ها

شهر داریا در حومه دمشق، اوایل این هفته و بعد از 4 سال محاصره، از دست تروریست‌ها آزاد شد.حرم حضرت سکینه(سلام الله علیها) دختر گرامی امام علی علیه‌السلام در این شهر واقع شده است. تصاویری که بعد از آزادی داریا منتشر شده، حاکی از ویرانی کامل این حرم مطهر دارد.

Image

در رابطه با حرم و شخصیت این بانوی بزرگوار، خبرگزاری اهل‌بیت(علیهم السلام) نوشته است:

حرم سکینه دختر امام علی(علیه السلام) در حدود ۵ کیلومتری جنوب غربی دمشق قرار دارد و برخلاف حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) که از قدیم برای شیعیان شناخته شده و دارای پیشینه تاریخی طولانی بوده است، این زیارتگاه تا پیش از سه دهه گذشته برای عموم شیعیان ناشناخته بود و بنای ساده و محقّری داشت.

در منابع تاریخی نیز به آن اشاره‌ای نشده و تنها در برخی اسناد ملکی موجود در وزارت اوقاف سوریه از دوره اشغال سوریه توسط فرانسه (سال‌های ۱۹۱۹ تا ۱۹۴۵ م) از این مزار و حدود ملکی آن سخن به میان آمده است.

Image
حرم حضرت سکینه (سلام الله علیها) بنت علی (علیه السلام) قبل از تخریب

در سال ۱۳۶۷ ش، در پی اجرای طرح احداث خیابانی در منطقه و قرار گرفتن بقعه در مسیر آن، مراتب به مسؤولان منطقه رسید و استاندار حومه دمشق از تخریب آن جلوگیری کرد. سپس موضوع به استحضار حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید احمد واحدی، از روحانیان ایرانی مقیم زینبیه رسید و در پی بررسی‌های انجام شده درباره این مزار، کمیته‌ای برای بازسازی آن تأسیس شد. سرانجام پس از خریداری زمین‌های اطراف مزار، کار بازسازی و توسعه آن آغاز شد.

سکینه دختر امام علی(علیه السلام)، تا پیش از شهرت زیارتگاه منسوب به وی بانوی ناشناخته‌ای بود که در منابع تاریخی و رجالی شیعه نامی از او برده نشده است. تنها در برخی منابع حدیثی، از جمله در متن دو روایت و سند یک حدیث در برخی منابع شیعه، نامی از او به چشم می‌خورد. چند پژوهشگر معاصر نیز درباره این بانو کتابچه‌هایی تألیف کرده و با استناد به این سه روایت، وی را شخصیتی تاریخی و از فرزندان امام علی(علیه السلام) دانسته‌اند و حتی فرزند آن حضرت از فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به شمار آورده‌اند، با این حال برخی از علما، روایات فوق را برای اثبات وجود این شخصیت کافی نمی‌دانند.

============
عامل تخریب حرم حضرت سکینه به تیر غیب گرفتار شد

گروه جهان مشرق- منابع رسانه ای سوری از هلاکت فرمانده گروه لواء شهداء داریا زیر مجموعه گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد در شمال سوریه خبر می دهند.

Image

بنابر این گزارش، ابوجعفر الحمصی فرمانده نظامی گروه شهدا داریا که در شهرک داریا واقع در حاشیه جنوب غربی شهر دمشق فعالیت دارد عصر روز گذشته در شهر درکوش واقع در حاشیه غربی استان ادلب سوریه به هلاکت رسیده است. رسانه های نزدیک به تروریستها علت مرگ وی را غرق شدن ناگهانی وی در رودخانه عین الزرقاء اعلام کرده اند. وی افسر فراری ارتش سوریه بود که همزمان با آغاز بحران در این کشور به گروه های تروریستی تکفیری پیوسته و نقش مستقیمی از جنایات وحشیانه علیه دولت و مردم کشورش ایفا کرده بود. از مهمترین جنایات وی می توان به گلوله باران و تخریب حرم مطهر حضرت سکینه (س) در عملیات مشترک با گروه جبهه النصره شاخه رسمی القاعده در سوریه اشاره کرد. وی ماه گذشته به همراه صدها تروریست تحت امرش در قالب طرح اخراج از داریا به استان ادلب سوریه منتقل شده بود. الحمصی اخیرا در مصاحبه با رسانه های حامی تروریسم در سوریه وعده داده بود که بزودی به همراه هزاران تن از هم قطارانش به دمشق حمله و آن را تصرف خواهد کرد.

Image
pejuhesh232
 
پست ها : 8630
تاريخ عضويت: سه شنبه دسامبر 07, 2010 11:22 pm

تروریست های تکفیری شیعیان فوعه و کفریا را پس از دادن امان‌نا

پستتوسط pejuhesh232 » جمعه مه 12, 2017 5:38 pm

تروریست های تکفیری شیعیان فوعه و کفریا را پس از دادن امان‌نامه قتل عام کردند!


Image

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در حادثه انفجار انتحاری خودروی بمب‌گذاری‌ شده در حومه حلب، دست‌کم ۶۸ کودک جان باخته‌اند. در این انفجار حدود ۱۲۶ غیرنظامی شهید شدند. ۱۰۹ تن از جان‌باختگان از ساکنان تخلیه ‌شده شهرهای فوعه و کفریا و باقی آن‌ها نیروهای امدادی بودند.

قتل عام پس از دادن امان‌نامه!

پس از ماه‌ها تلاش برای نجات جان شیعیان فوعه و کفریا، توافقنامه‌ای برای خروج مردم بی‌دفاع و شیعه آن شهر تنظیم شد. قرار بر این شد که ۸ هزار شیعه تحت محاصره این دو شهرک، با تروریست‌های محاصره شده از سوی مقاومت به طور همزمان، از محاصره خارج شوند.

متعاقب این توافق، هزاران نفر از زنان و کودکان و مردان فوعه و کفریا سوار بر اتوبوس‌هایی، از شهرک‌ها خارج شدند. همزمان با این خروج، رزمندگان مستقر در شهر سلاح‌های خود را تحویل تروریست‌ها دادند و همه چیز برای اجرای توافق به خوبی پیش رفت. اما شواهد از شکل گرفتن یک توطئه خطرناک خبر می‌داد.

از عصر روز جمعه، گروه‌های تروریستی تکفیری با نقض تعهدات خود و پشت پا زدن به توافق مبادله اجازه خروج اتوبوس‌های حامل شهروندان کفریا و فوعه از ایست‌های تحت کنترل خود را ندادند و مردم بی‌پناه ساعت‌ها در اتوبوس‌ها محبوس بودند. پیش از آن نیز ۳۰۰۰ نفر از شیعیان را به فوعه و کفریا باز گردانده بودند. تغییر شرایط بهانه تروریست‌ها برای متوقف کردن اتوبوس‌ها در میانه راه بود.

این وضع اما مقدمه یک جنایت بزرگ و یک فاجعه غیرانسانی تکان دهنده شد.

در حالی که دهها اتوبوس منتظر اجازه خروج بودند، یک دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده حامل مواد غذایی برای کودکان، اجازه یافت به محل توقف اتوبوس‌ها نزدیک شود و لحظاتی بعد انفجاری مهیب در محله الراشدین در حومه حلب رخ داد که در اثر آن، دهها غیرنظامی به طرز دلخراشی شهید یا زخمی شدند.

این اتوبوس‌ها در الراموسه و الراشدین توقف کرده بودند تا همزمان با اتوبوس‌های دیگر که از مضایا و الزبدانی در حرکت بودند، به حلب وارد شوند.

با توجه به وخامت حال ده‌ها شهروند، شمار شهدای این حادثه ممکن است افزایش یابد.

براساس گزارش منابع آگاه، این انفجار تروریستی توسط یک خودروی حامل نزدیک به یک تن مواد منفجره و از سوی یک گروه مسلح صورت گرفته و نمی تواند از سوی یک عامل معمولی صورت گرفته باشد.

گروه تروریستی احرار الشام مسئولیت عملیات انتحاری علیه اتوبوس‌های حامل اهالی فوعه و کفریا را بر عهده گرفته است.

در همین حال، ارتش سوریه تخلیه ساکنان مناطق تحت محاصره معارضان در حومه حلب را با وجود انفجار مهیب روز شنبه از سر گرفته است.

تخلیه این شهروندان بر اساس توافقی صورت می‌گیرد که اوایل فروردین امسال بین دمشق و گروه‌های شبه‌نظامی مخالف دولت حاصل شد.

در همین راستا، برخی از کشورهای جهان این حمله را محکوم کردند. ایران از این حمله به‌عنوان اقدام جنایت‌کارانه و شرم‌آورِ تروریست‌های تکفیری یاد کرد و ضمن محکوم کردن آن، به دولت و ملت سوریه تسلیت گفت.

سازمان ملل متحد نیز حمله به اتوبوس کاروان آوارگان را به شدت محکوم کرده از طرف‌های درگیر خواسته که امنیت را تامین کنند تا پنج هزار نفری که گرفتار هستند، بتوانند خارج شوند.

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان، حمله تروریستی در حومه حلب سوریه را محکوم کرد و آن را اقدامی نفرت‌انگیز و بی‌شرمانه خواند.

Image Image
Image Image
Image Image
pejuhesh232
 
پست ها : 8630
تاريخ عضويت: سه شنبه دسامبر 07, 2010 11:22 pm

آخرين وضعيت تكفيريان در سوريه

پستتوسط pejuhesh232 » سه شنبه سپتامبر 05, 2017 6:07 pm

آخرين وضعيت تكفيريان در سوريه


به گزارش «تابناک»، منابع سوری از ادامه عملیات ارتش سوریه در عمق صحرای سوریه و آزادسازی چند شهرک دیگر در حومه الرقه از اشغال تروریست‌های تکفیری خبر دادند.

نیروهای ارتش و هم پیمانان در فاصله چندکیلومتری شهر تازه‌آزادشده السخنه به عملیات نظامی خود ادامه می‌دهند و چندین موضع دیگر را از تروریست‌های داعشی پس گرفتند. خطوط داعش هم آماج حملات گسترده هوایی و توپخانه‌ای قرار دارد. نیروهای ارتش در حال پاکسازی مناطق آزادشده از مین‌ها و بمب‌های کارگذاشته‌شده و تثبیت مواضع خود هستند.

Image

نیروهای ارتش سوریه همچنین تپه ابوفارس را در نزدیکی شهرک حمیمه در منتهی‌الیه شمال شرقی حمص آزاد و مواضع تروریست‌های باقی‌مانده در اطراف منطقه واحه الکوم را گلوله‌باران کردند.

همچنین منابع میدانی از هلاکت 25 تروریست داعشی در جریان عملیات هلی‌برن اخیر ارتش سوریه در شمال منطقه واحه الکوم در مثلث مرزی اداری الرقه، ‌حمص و دیرالزور خبر دادند.

در شمال سوریه هم نیروهای ارتش، شهرک‌های بخیران،‌ العریقه و العثنانیه در جنوب شهرک الکدیر در حومه الرقه را پس از درگیری‌ با تروریست‌های داعشی آزاد کردند. به‌ گفته یک منبع میدانی، نیروهای ارتش تنها چند کیلومتر با شهرک راهبردی طیبه و پیوستن به نیروهایی که در شرق حماه حضور دارند،‌ فاصله دارند.
pejuhesh232
 
پست ها : 8630
تاريخ عضويت: سه شنبه دسامبر 07, 2010 11:22 pm

قبليبعدي

بازگشت به دشمنان آئين اعلى


Aelaa.Net