ششم ماه مبارك ذي حجّه

ششم ماه مبارك ذي حجّه

پستتوسط najm152 » دوشنبه مارس 15, 2010 12:14 pm

هو الله العلي الأعلى
بسم الله الرّحمان الرّحيم
najm152
 
پست ها : 2010
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:26 am

مرسولات منتشره

پستتوسط najm152 » پنج شنبه آپريل 29, 2010 3:23 pm

روزنامه گاه شناسى : تقويم نجومي جامع

6 ذيحجّه 1428
http://www.4shared.com/file/32058105/34 ... _1428.html

6 ذي حجّه 1429
http://www.4shared.com/file/74218580/d4 ... a1429.html

6 ذيحجه 1430
http://www.4shared.com/file/157718194/7 ... e1430.html

-------------------------------------------------

مرسولات حيات اعلى

جشنواره حقيقت
[ رؤيت لينك فقط براي اعضاء و بعد ورود امكانپذير است :: عضويت ]

-------------------------------------------------

مرسولات حيات اعلى

6 ذيحجه 1427
[ رؤيت لينك فقط براي اعضاء و بعد ورود امكانپذير است :: عضويت ]

-------------------------------------------------

مرسولات حيات اعلى
شماره: 1049


6 ذيحجه مباركه 1429
سالروز تجلي حق از كعبه و جلوه مولا در قبله
ولادت حضرت مولا امير المؤمنين علي بن ابيطالب (عليهما السلام)


ولادت با سعادت حضرت مولا اميرالمؤمنين (عليه آلاف التحية والثناء) را،
به ساحت قدسيه حضرت وجه الله مولانا صاحب الأمر (منه السلام و إليه التسليم)
و همه بندگان حضرتش
تبريك عرض مي نماييم


خداوند همه ما را عارف به حق معرفت حضرتش
و موفق به ادب حضور الهي و جوار نورانيش
قرار دهد
آمين رب العالمين


بدين مناسبت يك مرسوله متن و تصوير در اين آدرس منتشر شده است:
http://www.4shared.com/file/74212486/53 ... ejjah.html


به اين مناسبت مرسولات صوتي جشنواره تجلي منتشر شده است
كه جهت دريافت آنها مي توانيد به آدرس هاي زير مراجعه نمائيد:


مرسولات حيات اعلى
شماره: 1052

مرسولات جشنواره تجلي از 6 ذيحجه 1429 تا 19 ديحجه 1429
جشنواره تجلي 1
6 ذيحجه 1429
http://www.4shared.com/file/74499995/ea ... LI-01.html

-------------------------------------------------

مرسولات حيات اعلى
شماره: 1451


6 ذيحجه مباركه 1430
سالروز تجلي حق از كعبه و جلوه مولا در قبله را
به حضرت قدسيه وجه الله مولانا صاحب الأمر (منه السّلام و اليه التّسليم)
تبريك عرض مي نماييم


بدين مناسبت يك مرسوله متن و تصوير در اين آدرس منتشر شده است:
http://www.4shared.com/file/158533411/d ... jjeh1.html

مرسولات جشنواره تجلي از 6 ذيحجه 1430 تا 19 ذيحجه 1430
6 ذيحجه 1430
جشنواره تجلي 1

مرسوله تصويري(فيلم) از داخل كعبه مشرفه با مشخص كردن محل ولادت مولا منه السلام و اركان كعبه مشرفه
http://www.4shared.com/file/158521644/4 ... ALI-1.html

نسخه با حجم كمتر (قابل اجرا در موبايل)
http://www.4shared.com/file/158517174/1 ... ALI-2.html

النسخة العربية
http://www.4shared.com/file/170785873/b ... ALI-3.html

نسخة الجوال
http://www.4shared.com/file/170779693/5 ... ALI-4.html

==========================

کتاب تجلی الهی

Image

نسخه پنجم از کتاب نجلی الهی منتشره 1434 هجری قمری
نسخه کاملتر و مفصلتر این کتاب نیز منتشر خواهد شد ان شاء الله
عناوین قسمتهای منتشر نشده از کتاب به صورت فهرست وار در آخر کتاب یاد شده است

از این ادرس دریافت نمایید:
www.aelaa.net/Ersaal/5/2/Tajalliye-Elaahi5-1-246.pdf
246 صفحه
najm152
 
پست ها : 2010
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:26 am

فضيلت اين روز

پستتوسط najm152 » پنج شنبه آپريل 29, 2010 3:35 pm

ششم ماه ذي حجه

پناه آوردن جناب فاطمة بنت اسد (علیها السلام) به خانه كعبه و شكافته شدن ديوار كعبه و وارد شدن جنابش به داخل كعبه
تصوير
روز : ولادت حضرت مولا علي (عليه السلام) در كعبه 30 سال بعد از عام الفيل، و 23 سال قبل از هجرت.
و در اين روز، بنابر مشهور، بعد از سى سال از عام الفيل ولادت حضرت امير المؤمنين در ميان كعبه معظمه واقع شده است. هر چند اين تاريخ در ميان عامه متداول نبوده و در كتب تواريخ كمتر ذكر شده ولي در نزد خواص اهل حق مكتوم و محفوظ مانده و در حديث مفصل ولادت حضرت؛ كه همه اهل حديث و تاريخ آنرا ذكر كرده اند، به وضوح شرح اين واقعه در اين تاريخ بيان شده است.
1- در منابع حديث و تاريخ اسلامي؛ تواريخ بسياري در ولادت حضرت مولا علي (عليه السلام) ذكر شده است؛ از جمله روزهاى مختلفي از ماههاي رمضان و ذي حجه و رجب و شعبان.
2- تاريخ 13 رجب به عنوان ولادت حضرت مولا علي (صلوات الله عليه) نزد عامه غير شيعه مشهور است.
3- منشأ رواج تاريخ 13 رجب به عنوان ولادت حضرت مولا علي (صلوات الله عليه) [color=indigo]در ميان شيعيان، جشن كَرفتن اين مناسبت بوده است.
4- شروع عيدكَرفتن اين مناسبت در ايام ديالمه (هزارسال قبل) در بغداد بوده است، از آنجا كه در آنوقت ساكنان غير شيعه بغداد بسيار بوده است، اولين سالي كه تصميم به جشن كَرفتن ميلاد حضرت مولا كرفته شد، براى اينكه اين موضوع براى غيرشيعه هم قابل قبول باشد، لذا تاريخ 13 رجب را كه به عنوان ولادت حضرت مولا علي (صلوات الله عليه) در ميان غير شيعه معروف بوده است، انتخاب كردند، تا به نحوي ملاحظه همه مردم بشود.
5- استمرار جندين ساله عيدكَرفتن و بركزاري جشنها در 13 رجب به عنوان ولادت حضرت مولا علي (صلوات الله عليه) سبب كَرديد تا اين تاريخ (13 رجب) در ميان عامه شيعه به عنوان عنوان ولادت حضرت مولا علي (صلوات الله عليه) مشهور و رايج كَردد.
6- از اموري كه موجب تشديد اين شهرت شده، روايت ولادت حضرت امام هادي (صلوات الله عليه) در 13 رجب است، با توجه به اشتراك نام (علي) و كنيه (ابوالحسن) هر دو امام معصوم (عليهما السلام) اين نكته قابل توجه است.

7- دليل قاطع و شاهد صريح عدم وقوع ولادت حضرت امام علي (عليه السلام) در ماه رجب: دعاي حضرت صاحب الأمر (منه السلام) در هر روز ماه رجب است، كه از ناحيه مقدسه وارد شده و به شيعيان توصيه كَرديده كه هر روز ماه رجب خداي را به آن بخوانند، و در همه منابع كلام خازنان وحي (عليهم السلام) و كتب ادعيه و اعمال ماه رجب؛ از جمله مفاتيح الجنان ذكر شده است. و عموم مؤمنين با آن آشنا بوده و جزو اذكار روزانه شان در اين ماه بوده، و در هر مسجد و خانه خوانده مي شود.
8- در اين دعاي شريف (اللهم اني اسئلك بالمولودين في رجب محمد بن علي الثاني وابنه علي بن محمد المنتجب واتقرب اليهما خير القرب....) مي بينيم كه حضرت امام زمان (منه السلام) در ماه رجب خداوند را قسم مي دهند به آن دو وجود مقدسي كه در اين ماه رجب بدنيا آمده اند، و به صراحت و تفصيل نام مبارك ايشان را ذكر مي كنند؛ حتى با همه اوصاف تمييزي كه مانع اشتباه يا ايهام بر اثر تشابه اسمي است.
9- بنا به علم و دانش كامل و اطلاع جامع حضرت صاحب الأمر (منه السلام) و بيان صريحشان: آن دو امامي كه فقط ايشان در ماه رجب بدنيا آمده اند؛ حضرت امام جواد و حضرت امام هادي مي باشند، كه جون نام حضرت جواد (محمد بن علي) شبيه نام حضرت امام باقر (محمد بن علي) است، لذا حضرت صاحب الأمر (منه السلام) در دعاي هر روز ماه رجبشان به وصف "الثاني" مشخص مي نمايند كه منظورشان حضرت امام جواد (عليه السلام) است. و اكَر جز اين دو امام؛ امام ديكري در ماه رجب به دنيا آمده بود؛ حضرت صاحب الأمر (منه السلام) از آن مطلع بوده؛ و در دعاى هر روز ماه رجبشان در ذكر مولودين ماه رجب؛ نام ايشان را نيز مي بردند، خصوصا اكَر آن امام حضرت مولا علي (عليه السلام) باشد، كه سيد و سرور امامان اثناعشر (عليهم السلام) بوده و اولى به ذكر و قسم دادن به نام اوست، بنا براين وقتي حضرت صاحب الأمر (منه السلام) مولودين در ماه رجب را ياد مي كنند؛ فقط نام دو امام (نهم و دهم) را برده اند نه نام امام ديكري؛ اين واضح است كه فقط اين دو امام در ماه رجب بدنيا آمده اند و سائر امامان (عليهم السلام) در ماه رجب بدنيا نيامده اند.
لذا بنابر بيان صريح حضرت صاحب الأمر (منه السلام): تنها ولادت حضرت امام جواد و حضرت امام هادي عليهما السلام؛ در ماه رجب واقع شده است، بنابر بيان صريح حضرت صاحب الأمر (منه السلام): ولادت حضرت امام علي يا ولادت حضرت امام حسين يا ولادت حضرت امام سجاد يا ولادت حضرت امام باقر يا ولادت حضرت امام صادق يا ولادت حضرت امام كاظم يا ولادت حضرت امام مهدي (عليهم السلام)؛ در ماه رجب اتفاق نيافتاده؛ هر جند برخي اقوال در بعضي از كتب و تواريخ مطرح باشد، و بخاطر مخالفت صريح اين اقوال و احتمالات با بيان صريح حضرت صاحب الأمر (منه السلام)؛ كليه اقوال مذكور در اين باره صحيح نمي باشد، هر جند برخي از آنها نزد عامه مشهور و محل بركزاري جشنها و مراسم مفصلي باشد. البته قبلا مكررا بيان كرده ايم: كه رسيدن به نظريه صحيح در تاريخ يكي از ايام محترمه و التزام مناسب آن؛ منافاتي با توسل و تذكر در تواريخ ديكَر نداشته، بلكه استفاده معنوي در همه ايام؛ از جمله ايامي كه نزد عامه ناس شايع است؛ نيز بسنديده مي باشد.
10- همه مسلمانان اعتراف دارند كه ولادت حضرت مولا علي (عليه السلام) در كعبه اتفاق افتاده است، و در نزد همه شيعيان تنها يك حديث مفصل هست كه واقعه ولادت را مشروحا بيان مي كند، اين حديث توسط بزركَان مشايخ حديث اهل بيت عليهم السلام در بسياري از منابع و كتب حديث نقل شده است، در اين حديث هر جند تاريخ خاصي را تصريح نمي كند، ولى در بيان واقعه نقل مي كند كه جناب فاطمة بنت اسد بعد از آن كه وارد كعبه شد، و در آنجا فرزند خود حضرت علي را بدنيا آورد، سه روز در كعبه باقي ماند، و در اين روز بيرون آمد، آن روز روز ترويه بود، و....فردايش روز عرفه و....فرادي اين روز عيد قربان بود، با توجه به اين نكات روز ولادت مصادف با ششم ذي حجه مي .باشد.
11- خلاصه: بنابر بيان صريح حضرت صاحب الأمر (منه السلام) ولادت حضرت امام علي (عليه السلام) در ماه رجب واقع نشده، بلكه بنا بر مفاد حديث مفصل شرح ولادت حضرت مولا در كعبه، اين واقعه در ششم ذي حجه مباركه اتفاق افتاده است. از اين رو در تقويم نجومي جامع بنياد حيات اعلى بيان شد كه اين واقعه شريفه ولادت حضرت امير (صلوات الله عليه) در تاريخ ششم ذي حجه مباركه اتفاق افتاده است.
12- تذكر: قبلا به اين نكته اشاره كرده ايم كه: هدف از نقل اقوال مختلفه در تواريخ تقويم اهل حق؛ بالابردن دامنه آكَاهي ديني كاربران تقويم جامع مي باشد، و هم اينكه بدانند قول شايع ميان عامه تنها نظريه ثبت شده در اين زمينه نمي باشد، و اكَر بنا بر تحقيق و شواهد معتبر؛ تاريخ ديكري در موردي ترجيح داده شد، تصور و فهم آن آسان باشد. از جمله اقوالي كه از نظر تحقيق معتبر نمي باشد و صرفا جهت توسعه دانش كاربران تقويم جامع نقل شده است، تمام اقوال راجع به ولادت غير از حضرت امام جواد و حضرت امام هادي (عليهما السلام) از ساير امامان اثناعشر (عليهم السلام) از جمله حضرت امام علي (عليه السلام) در ماه رجب مي باشد.


تصوير


تصوير


خلاصه واقعه ولادت
روايت شده كه روزى عباس بن عبدالمطلب با يزيد بن قعنب با گروهى از بنى هاشم و جماعتى از قبيله بنى عبدالعزى در برابر كعبه نشسته بودند، ناگاه فاطمه بنت اسد بمسجد در آمد در حاليكه حامله بود بامير المؤمنين و نه ما از حملش گذشته بود. او را درد زايمان گرفت و آن مخدره در برابر خانه كعبه ايستاده و نظر بجانب آسمان افكند و گفت: پرودگارا ! من ايمان آورده ام بتو و بهر پيغمبرى و رسولى كه فرستاده اى و بهر كتابى كه نازل گردانيده اى و تصديق كرده ام گفته هاى جدم ابراهيم خليل كه خانه كعبه را بنا كرده است، پس سؤال ميكنم از تو بحق اين خانه و بحق آن كسى كه اين خانه را بنا كرده است و بحق فرزندى كه در شكم من است و با من سخن ميگويد و بسخن گفتن خود مونس من گرديده است و يقين دارم كه او يكى از آيات جلال و عظمت تو است كه آسانى كنى بر من ولادت را.
عباس و يزيد بن قعنب گفتند كه چون فاطمه از اين دعا فارغ شد ديديم كه ديوار عقب خانه كعبه شكافته شد. فاطمه از آن موضع داخل خانه شد و از ديده هاى ما پنهان گرديد و شكاف ديوار بهم پيوست باذن خدا. پس خواستيم در خانه را بگشائيم چندانكه سعى كرديم در گشوده نشد، دانستيم كه اين امريست از جانب خدا واقع شده و فاطمه سه روز در اندرون كعبه ماند و اهل مكه در كوچه و بازار و زنها در خانه اين واقعه را نقل ميكردند و تعجب مى نمودند تا اينكه ديگر باره همان موضع از ديوار خانه شكافته شد، فاطمه بيرون آمد در حاليكه اميرا لمؤمنين را در دست خود داشت و ميگفت: اي گروه مردم, بدرستى كه حق تعالى برگزيده مرا از ميان خلق خود و فضيلت داد مرا بر زنان برگزيده كه پيش از من بوده اند، زيرا كه حق تعالى برگزيد آسيه دختر مزاحم را و او عبادت كرد خدا را پنهان در موضعيكه عبادت خدا در آنجا سزاوار نبود، مگر در حال ضرورت يعنى خانه فرعون و برگزيد مريم دختر عمران را و ولادت عيسى را بر او آسان گردانيد و در بيابان درخت خشك را جنبانيد و رطب تازه از براى او از آن درخت فرو ريخت و حق تعالى مرا بر آن هر دو، زيادتى داد و همچنين بر جمعى زنان عالميان كه پيش از من گذشته اند، زيرا كه من فرزندى آورده ام در ميان خانه برگزيده او و سه روز در آن خانه محترم ماندم و از ميوه ها طعامهاى بهشت تناول كردم، الخ.
و در بعضى از رواياتست كه چون حضرت امير المؤمنين (عليه السلام) متولد شد، ابوطالب او را بر سينه خود گرفت و دست فاطمه را گرفته بسوى ابطح آمد و ندا كرد باين اشعار:
يا رب يا ذا الغسق الدجى =والقمر المبتلج المضئى
بين لنا من حكمك المقضى =ماذا ترى فى اسم ذا الصبى
يعنى: اى پروردگاريكه شب تاريك و ماه روشنى دهنده را آفريده، بيان كن از براى ما كه اين كودك را چه نام گذاريم. ناگاه مانند ابر، چيزى از روى زمين پيدا شد نزديك ابوطالب، ابوطالب او را گرفت و با على بسينه خود چسبانيد بخانه برگشت، چون صبح شد ديد كه لوح سبزى در آن نوشته شده است:
خصصتما بالولد الزكى =والطاهر المنتخب الرضى
فاسمه من شامخ على =على اشق من العلى
حاصل آنكه: مخصوص گرديديد شما اى ابوطالب و اى فاطمه بفرزند ظاهر و پاكيزه پسنديده، پس نام برزگوار او على است كه از نام خداوند على اعلى گرفته شده است.
ابوطالب آن حضرت را على نام كرد و آن لوح را در زاويه راست كعبه آويخت و چنان آويخته بود تا زمان هشام بن عبدالملك كه آنرا از آنجا فرود آورد و بعد از آن ناپيدا شد.
وبالجمله ولادت باين كيفيت و فضيلت از خصايص آن حضرت است چه اشرف بقاع، حرم مكه است و اشرف مواضع حرم، مسجد است و اشرف مواضع مسجد، خانه كعبه است واحدى غير از امير المؤمنين (عليه السلام) در چنين مكانى متولد نشده.
و متولد نشد مولودى در شهر الله الحرام در خانه كعبه، بيت الله الحرام، سواى امير المؤمنين ابوالائمه الكرام عليه و على اولاده افضل التحية و الاف السلام.
هذه من علاه احدى المعالى = و على هذه فقس ما سواها
اى سنائى بقوت ايمان = مدح حيدر بگو پس از قران
با مديحش مدائح مطلق = زهق الباطل است و جاء الحق
در پس پرده آنچه بود آمد = اسدالله در وجود آمد
مالف خرق القوابل مثله = الا ابن امنته النبى محمد
ياابا الحسن يا اميرالمؤمنين ! ميخواستيم در آن مقام بذكر چند حديثى از فضايل تو تبرك جويم، لكن كلام خليل بن احمد را بخاطر آوردم و با خود گفتم چه منقبتى بنويسم از كسيكه دشمنانش پيوسته سعى ميكردند در خاموش كردن نور در فضائل او و دوستانش را ياراى ذكر مناقب او نبود و از ترس اعداء و تقيه از دشمنان كتمان فضائل او مى نمودند، با اين حال اينقدر از مناقب و فضائل آن نور عالم تاب بر مردم ظاهر شد كه شرق و غرب عالم را فرا گرفت و دوست و دشمن بذكر مدائحش رطب اللسان و عذب البيان گشتند.
شهد الانام بفضله حتى العدى = والفضل ماشهدت به الاعداء
ابن شهر آشوب نقل كرده كه اعرابيه را در مسجد كوفه ديدند كه ميگفت اى آن كسي كه مشهورى در آسمانها و مشهورى در زمينها و مشهورى در آخرت، سلاطين جور و جبابره زمان همت بر آن گماشتند كه نور ترا خاموش كنند خدا نخواست و روشنى آنرا زيادتر گردانيد.
گفتند: از اين كلمات چه كس را قصد كرده اى گفت: اميرالمومنين (عليه السلام) را. اين بگفت و از ديده ها غائب گشت.
بروايات مستفيضه از شعبى روايت شده كه مى گفت پيوسته مي شنيدم كه خطباى بنى اميه بر منابر سب اميرالمؤمنين ميكردند و از براى آنحضرت بد ميگفتند با اين حال گويا كسى بازوى آن جناب را گرفته و بآسمان ميبرد و رفعت و مرتبت او را ظاهر مينمود و نيز ميشنيدم كه پيوسته مدائح و مناقب اسلاف و گذشتگان خويش را مى نمودند و چنان مينمود كه مردارى را بر مردم مينمودند و جيفه را ظاهر ميكردند كه بدى و عفونت آنها بشتر ظاهر ميشد.
يا اباالحسن يا اميرالمؤمنين ! بابى انت وامى، فضائل ترا هيچ بيان و زبان بر نسنجد و در هيچ باب و كتاب در نگنجد و چگونه توان كلمات الله و نعمة الله را احصاء كرد و ان تعدوا نعمة الله لا تحصوها و فى الحقيقه فضائل ترا احصاء نمودن آب دريا را بغرفه پيمودن است.
كتاب فضل ترا آب بحر كافى نيست = كه تر كنى سرانگشت و صفحه بشمارى
تعاليت عن مدح فابلغ خاطب = بمدحك بين الناس اقصر قاصر
اذا طاف قوم فى المشاعر والصفا = فقبرك ركنى طائف و مشاعرى
و ان ذخر الاقوام نسك عبادة = فحبك اوفى عدتى و ذخائرى)
و اين احقر كه به امورى دقيق نيارزم چگونه خود را در اين بحر عميق اندازم قلم بر دست گيرم و در اين باب چيزى نويسم و لنعم ما قيل:
قيل لى قل فى على مدحة =ذكرها يخمد نارا مؤ صده
قلت لااقدم فى مدح امرء =حارذوا للب الى ان عنده
والنبى المصطفى قال لنا =ليلة المعراج لما صعده
وضع الله على كتفى يدا =فاحسن القلب ان قد برده
و على واضع اقدامه =فى محل وضع الله يده)


تزويج حضرت فاطمه به حضرت اميرالمؤمنين (صلوات الله عليهما)

در اين روز، بنا بر روايتى تزويج حضرت فاطمه به حضرت اميرالمؤمنين (صلوات الله عليهما) شده .

شب : زفاف حضرت فاطمه زهرا (صلوات الله عليها)

هلاك طاغوت منصور دوانيقي
در اين روز سنه 158، منصور دوانيقى در طريق مكه هلاک شد و در حجون بخاك رفت و منصور در بين بنى عباس، شباهت تمام داشت به هشام بن عبدالملك در ميان بنى اميه، چه آنكه در امور سياسى تقليد هشام را مى كرد و منصور مردى بخيل ممسك بوده و بيست سال الا كسرى خلافت كرد و بغداد از بناهاى او است و او مردى بيرحم بود و از آل ابوطالب بسيار شخص بكشت و حضرت صادق (عليه السلام) و عبدالله محض و حسن مثلث و بسيارى از بنى الحسن را او شهيد كرد و در روز 26 محرم روز شهادت ايشان به برخى از جنايات منصور اشاره شود. انشاء الله تعالى .

1- توضيح شعر عربي در تابلوي قبل :
_______________________________________________
(1) سروده فيلسوف الهى و حكيم ربانى مير داماد (قدس سرّه)،
ترجمه رباعى: اى تمامى شرافت (اشاره به مولا على عليه السلام)؛ تو در كعبه به دنيا آمدى همجون مرواريد كه صدف را بر مي كٌزيند، تمام صورتها رو به كعبه كرده اند؛ و كعبه رويش به سمت نجف است؛ [روي كعبه: به آن ضلع از كعبه مي كٌويند كه درب خانه كعبه در آن قرار دارد]، قابل توجه است كه روي خانه كعبه به سوي نجف اشرف است.
najm152
 
پست ها : 2010
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:26 am

آئين هنگام

پستتوسط najm152 » پنج شنبه آپريل 29, 2010 3:36 pm

ولادت حضرت مولا در كعبه:

تصوير
1- سعي در معرفت بيشتر حضرتش.

2- مطالعه و تلاوت كلام خازنان وحي درباره حضرتش.

3- برگزاري جشنواره و مجلس معرفت و مذاكره كلام شريف درباره ولادت وفضائل و مناقب و آيات الهي حضرتش.

4- زيارت حضرت و والدينشان و عرض تبريك، از نزديك (در مشهد حيدري يا كعبه مشرفه) و از دور در امام بارگاه و بالاي بلندي و منزل خود.

5- انجام عبادات از نماز و تلاوت و اذكار؛ و همجنين احسان و انعام به مؤمنين و اهداء ثواب به حضرتش.


هلاك طاغوت منصور دوانيقي:
اعمال شايسته اين هنگام:
معرفت اضداد، و عمل به آداب مربوطه
najm152
 
پست ها : 2010
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:26 am


بازگشت به ماه مبارك ذي حجّه


cron
Aelaa.Net