انكار و حذف علوم غير تجاري و ناهمسو با نظام سلطه

نشر گزارشات مفید برای توجه به حیات اعلی

مديران انجمن: najm134, najm134, najm134

انكار و حذف علوم غير تجاري و ناهمسو با نظام سلطه

پستتوسط najm134 » شنبه فبريه 27, 2010 9:09 am

عناوين گزارشاتي كه تا كنون در اين باره منتشر شده است:
منع قارونهاى جهان از سنگ مانع تشعشع راديواكتيو؛ بخاطر سودجويي
علني شدن آرشيو محرمانه ارتش انگليس درباره بشقاب پرنده ها و تاييد واقعيت علمي آنها
عدم اطلاع رساني واقعي درباره موبایل و آسيبهاي تشعشع الكترومغناطيسي
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

انكار و حذف علوم غير تجاري

پستتوسط najm134 » سه شنبه مارس 30, 2010 11:09 am

علني شدن آرشيو محرمانه ارتش انگليس درباره بشقاب پرنده ها
خبرگزاري انتخاب : ارشيو محرمانه وزارت دفاع انگليس درباره اشياء پرنده ناشناس مشهور به بشقاب پرنده ها ، از سال 1978 تا 1987 علني شد.
بر اساس این گزارش به نقل از شبکه يورونيوز، مدت يک ماه نيز اين اسناد به طور رايگان در پايگاه اينترنتي ارشيو ملي انگليس در دسترس خواهد بود.
بسياري از انهايي که به فرضيه هاي وجود ادم فضايي در ان دوران معتقد بوده اند به اين اسناد مراجعه خواهند کرد.
تذكر: اين كزارش صرف نظر از موضوع يوفوها بسيار بسيار قابل تامل است، اين كزارش نشان مي دهد آنجه دهها سال است كه مليونها نفر از مردم جهان آنرا ديده اند و هزاران كزارش و تصوير و فيلم از آن ضبط و نشر شده است، ولى همواره حكومتهاى جهان آنرا انكار كرده اند، و خرافات وتوهم و... اعلام كرده اند، البته انكار دانشها و اموري كه فوق قدرت و تشخيص سلطه جهاني است به معناي نقص آنهاست ولذا فقط انكار مي كنند، اين اخلاق كج و ناشيانه به كشورهاي جهان سوم هم سرايت كرده است، جندي قبل ديدم كه جطور شبها در تلويزيون مصاحبه هاى انكار و حاشا كردن برقرار بود، جون درباره بروز صدها نقطه يا شيئ نوراني در آسمان جندين شهر كشور و مشاهده آن توسط هزاران نفر از مردم؛ نمي توانستند توضيحي بدهند، اصلا مهم نيست كه يوفو واقعا باشد يا نباشد؟ يا اينكه از زمين است يا فضا؟ مهم اصل وقوع و ثبت آنهاست، با كزارش فوق مي فهميم كه عليرغم انكارها و خرافات خواندنها نه تنها غير واقعي نبوده بلكه بشدت مورد بررسي و ثبت بوده است و حتى اهميتش در حدي بالا بوده است كه اين امر توسط وزارت دفاع انكليس دنبال مي شده؛ و بالاتر از آن وقايع آنجنان آشكاري طبقه بندي محرمانه و سري بيدا كرده است، كه الان بعد از كذشت سي سال در دسترس محققين قرار مي كيرد. اين كزارش يك قانو مسلم را بهى ما ياد مي دهد در زمينه اخلاق سلطه؛ كه هر جه بيرون از دانش و توانشان است منكر مي شوند، البته جاي خوشوقتي است كه يك كشور مقتدري نكات با اقدام مذكور فوق را تاييد كرده است، و درس عبرتي باشد براى آنهائيكه جشم بسته هر جه مد روز و متصديان تكنولوزي مدرن اعلام مي كنند را قبول مي كنند.
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

انكار و حذف علوم غير تجاري

پستتوسط najm134 » سه شنبه مارس 30, 2010 11:13 am

منع قارونهاى جهان از سنگ مانع تشعشع راديواكتيو؛ بخاطر سودجويي
در كنگو معادن اورانيوم طبيعي زياد است اما در ميان اين معادن؛ يك معدن هست كه مانند يك نيروگاه اتمي فعال است و صدها سال است كه فعال است، ولي با همه اينها هيجي از تشعشعات آن درز نمي كند، جون اطراف آن را سنكَي احاطه كرده كه كلية تشعشعات را به خود جذب كرده؛ و خودش هم آلوده به راديواكتيويته نمي شود!
اين سنگ 25 سال است كه براى دانش جديد شناخته شده است و مطالعات بسياري هم روي آن شده و كارآيي آن نيز به اثبات رسيده است.
بلكه طي مطالعات و تحقيقاتي يك روش صنعتي ارزان قيمت هم براى توليد صنعتي اين سنگ نيز اختراع شده، ولى هنوز اين اكتشاف را رسما معرفي نكرده و از مزايايش استفاده نمي شود، جون اين روش تنها براى عموم بشر سود داشته و قارونهاى جهان سود جنداني نمي توانند ببرند.
علت اين حذف و بايكوت علمي اين است كه جون در صنعت منع تشعشع طبق نظريه رايج؛ قارونهاى جهان ميلياردها دلار در روش سرمايه كذارى كرده و از روش رايج فعلا منافع كلاني عايدشان شده كه نمي خواهند اين سود را رها كنند.
غير از اينكه روش رايج كارآيي اش موقت بوده؛ و ابتلا به تشعشع و عوارض آن منبع سودآور ديكَري براى رشته طب تجاري بوده كه آن هم منبع سودآور ديكري براى قارونهاى جهاني است. از طرف ديكر روش رايج آلوده كردن زمين و اقيانوسها كه محل دفن زباله هاى اتمي است را نيز به دنبال دارد، نوعا اين زباله ها در كشورهاى توسعه نيافته دفن مي شود.
البته در روش رايج جاره واقعي در منع تشعشع نمي شود، بلكه يك نوع بسته بندي موقت است كه در صورت بازشدن خطر تشعشع فعال است.

در روش رايج ضايعات را همراه با شيشه ذوب مي كنند تا با شيشه حل شده؛ آنكاه در مخازن سربي كذارده و در محفظه هايي در اعماق زمين يا دريا دفن مي كنند. نقل از مجله لو پو ون فرانسه
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

انكار و حذف علوم غير تجاري

پستتوسط najm134 » سه شنبه مارس 30, 2010 11:19 am

عدم اطلاع رساني واقعي درباره موبایل
متن زیر مصاحبه ای است با آقای علی جاسب، مخترع پارچه ی ضد نفوذ امواج الکترومغناطیسی موبایل در آلمان، که در حال حاضر در ایران می باشد. تصوير
خطرات امواج موبایل برای همه یکسان است یا در گروه‌های سنی مختلف، زیان‌های متفاوتی دارد؟
یکی از بدترین چیزها برای جنینی که در شکم مادر است، امواج الکترومغناطیسی موبایل است. بدن جنین هنوز بافت خوب و کاملی را به خود نگرفته و بسیار حساس است. امواج موبایل منجر به کاهش عکس‌العمل مولکولی در بدن جنین می‌شود.
این مسأله باعث ضعیف شدن سیستم‌های مختلف بدن می‌شود که شاید هنگامی که فرزند به دنیا آمد در آن دیده نشود، ولی پس از سال‌ها بیماری‌های مختلفی خود را نشان دهند. در کشورهای سوئیس و اتریش به خانواده‌ها بسیار تأکید شده که بچه‌های زیر 16سال اصلاً با موبایل صحبت نکنند.
چرا؟
شما اگر یک سلول را در نظر بگیرید، دیواره‌ای آن را احاطه کرده است. سلول‌های مغز بچه‌ها هنوز شکل و ساختار محکمی به خود نگرفته‌اند. در واقع تکامل یافته نیستند و دیواره محکمی ندارند. به همین دلیل میزان بیشتری از تشعشعات را از خود عبور می‌دهند که باعث اختلالات عصبی در آن‌ها می‌شود و مسائلی مانند چشم درد و کم‌ اشتهایی در آنها دیده می‌شود.
در کل حدود 58 درصد امواج موبایل‌ها برای کودکان و نوجوانان بیشتر مضر است. علاوه بر آن در برخی کشورهای اروپایی استفاده از موبایل‌ را در فضاهایی که افراد زیادی تجمع کرده‌اند، مانند اتوبوس، صحیح نمی‌دانند، زیرا امواج موبایل تنها به شخص استفاده کننده آسیب نمی‌رساند، بلکه نسبت به میزان فرکانسش افراد را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
سئوال من این است كه با این همه مضرات چرا تا کنون اطلاع‌رسانی خوبی در مورد زیان‌های موبایل‌ها نشده است؟
این قضیه درست مثل جریان سیگار است. وقتی که کمپانی فیلیپ موریس میلیاردها دلار درآمد از فروش سیگار داشت، اجازه نمی‌داد دانشمندان در این مورد نظر بدهند. حتی اگر به خاطر داشته باشید در سال 1960 ماجرایی برای یک پروفسور که روی سیگار تحقیق می‌کرد رخ داد و او را کشتند.
الان فروش موبایل‌ها در دنیا از پُر درآمدترین کارهاست و حتی بسیاری از مراکز آن‌ها دولتی هستند و کسی دوست ندارد از میزان سودش کاسته شود. پس با وجود آگاهی از مضرات آن، هیچ اطلاع‌رسانی نمی‌کنند. آن‌ها میلیاردها دلار برای راه‌اندازی آنتن‌های BTS خرج کرده‌اند و می‌خواهند سودش را ببرند. اگر بخواهند سیستم‌هایشان را تغییر دهند، باید تریلیون‌ها دلار هزینه کنند. پس راه پر سود برای آن‌ها عدم اطلاع مردم از زیان‌های موبایل است.

یادم هست ما استادی در دانشگاه داشتیم که می‌گفت: نگران ازدیاد جمعیت جهانی نباشید، انسان‌ها خودشان آنقدر چیزهای مضر مانند سیگار، موبایل و ... می‌سازند که خود با دست خود می‌میرند.
گفته می‌شود كه در ایران اگر در روی خانه‌ای آنتن‌های BTS را نسب کنند به آن‌ها ماهیانه پول می‌دهند؟! این پول‌ها هیچ گاه جای آن زیان‌ها را نمی‌گیرد و باید تاكید كنم خانه‌هاباید حداقل 50 تا 60 متر از BTSها دور باشند تا امواج به آنها كمتر ضرر بزند.
می‌دانید كه بعد از تذکرات بسیار دانشمندان در دنیا در این مورد، در سازمان ملل بخشی به نام ICNRIP تأسیس شد که کارش فقط تحقیقات و کنترل میزان امواج الکترومغناطیسی مضر برای انسان و طبیعت است.
چرا کشورهای اروپایی نسبت به موضوع حساس‌ترند؟
در کشورهای اتریش، آلمان و سوییس تاکنون دانشمندان مقالات بسیاری را ارائه داده‌اند و از دولت خواسته‌اند که به گونه‌ای قانون‌گذاری کند که کمترین میزان زیان به افراد برسد.
چندی پیش از دولت‌هایشان خواستند که از نصب آنتن‌های BTS در نزدیکی مهد کودک‌ها، بیمارستان‌ها یا مکان‌های تفریحی که بیشتر کودکان در آن‌ها رفت و آمد دارند جلوگیری کنند. در نروژ هم آزمایش جالبی انجام شد که نشان داد استفاده از موبایل برای بچه‌ها باعث خستگی، کم خوابی و کم اشتهایی می‌شود.
موبایل تنها در زمان استفاده و صحبت کردن با آن ضرر دارد؟
خیر. حمل کردنش هم ضرر دارد. حتی اگر 30 سانتی متر هم از شما فاصله داشته باشد، امواج الکترومغناطیس حدود 400 هزار Pw/M2 در هر لحظه با بدن اصابت می‌کند.
وقتی که شما با موبایلتان حرکت می‌کنید، جاهایی که آنتن‌ها آنها را کمتر پوشش می‌دهند، گوشی شما سعی بیشتری برای به دست آوردن آنتن می‌کند، در واقع سیگنال‌های بیشتر و قوی‌تری از خود ساطع می‌کند که این موضوع بسیار خطرناک است.
حتی به افرادی که مشکل قلبی دارند سفارش می‌شود که موبایل را دور از خود نگه دارند، در صورتی که بعضی‌ها آن را در جیب بغلشان می‌گذارند.
خانم‌های باردار باید حداقل 2 متر از موبایل دورتر باشند. یکی از نکات جالب این است که زمانی که شما با موبایلتان عکس بفرستید یا همانMMS، هزار برابر خطرش بیشتر است. این موضوع را یک دانشگاه اتریشی اثبات کرده است.
یعنی جاهایی که پوشش آنتن‌ها کمتر می‌شود، امواج خطرناک تری از موبایل ساطع می‌شود؟
بله. جاهایی که پوشش کم است، امواج گوشی بیشتر می‌شود و در جاهایی مانند نزدیک آنتن‌های BTS هم که پوشش خوب است، امواج ساطع شده از طرف آنتن‌ها برای بدن بسیار خطرناک است.
در موقع صحبت کردن با موبایل چطور؟
از هر زمان دیگری برای بدن خطرناک ‌تر است. فرض کنید در اتوبان در حال رانندگی هستید. این امواج همواره در حال کم و زیاد شدن هستند که باعث افزایش میزان برخورد امواج و شدت یافتن آن می‌شود، زیرا در مسیر اتوبان میزان پوشش‌دهی آنتن موبایل یکسان نیست.
استفاده از هندز فری (hands free) نمی‌تواند درصد امواج را کاهش دهد؟

خیر، زیرا هندز فری هم مانند یک آنتن عمل می‌کند و تفاوت خاصی در میزان اصابت امواج با بدن ندارد.
آیا در آلمان تاکنون ارگان‌های دولتی بوده‌اند که نسبت به اختراع شما عکس‌العمل خوبی نشان دهند؟
در آلمان آنقدر از این اختراع استقبال شده که خود من هم باور نمی‌کردم. علاوه بر آلمان، از کشورهای ژاپن، برزیل، سوئیس و اتریش هم پیشنهادات خوبی برای تولید داشتم ولی ایران را بیشتر از تمام دنیا دوست دارم و این کار را در ایران ادامه خواهم داد.
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am

یک توبه‌ تاریخی راهبر تراریخت در راکفلر

پستتوسط najm134 » دوشنبه ژانويه 21, 2019 11:30 am

یک توبه‌ تاریخی راهبر تراریخت در راکفلر: درباره‌ "تراریخت" کلاً اشتباه کردیم، خصوصاً پنبه


عکس گزارش به فردی به‌نام سوامیناتان تعلق دارد که طی نیم قرن اخیر،از برجسته‌ترین مدیران بنیاد راکفلر برای راهبری پروژه‌ تراریخت بود.وی در مقاله جنجالی اخیرش، مزایای تراریخت را زیرسؤال برده است.کارشناسان این"توبه‌نامه"را نقطه عطفی در این حوزه می‌دانند.
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ اقتصادی اقتصاد ایران کشاورزی نظرات
یک توبه‌ی تاریخی |راهبر تراریخت در راکفلر: درباره‌ی "تراریخت" کلاً اشتباه کردیم، خصوصاً پنبه
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، یکی از رهبران تراریخت دنیا در نیم قرن اخیر - که مستندات ارتباط وثیق و رهبری‌اش در مؤسسات متعلق به بنیاد راکفلر، ذیلاً خواهد آمد - اخیراً مقاله‌ای جنجالی در مجله‌ی معتبر علمی منتشر کرده و از «سودمند بودن تراریخت» عقب نشسته است. مقاله‌ی او سبب شد، تراریخته، به‌ویژه پنبه تراریخت در کشورهای کشت‌کننده به محاق برود.

بر همن اساس، بسیاری از مدافعان ایرانی مصرف عمومی تراریخت، تحصیلات خود را در مؤسسه‌ی «ایری» - متعلق به بنیاد راکفلر - گذرانده‌اند. اولین مسئول غیرآمریکایی این مؤسسه، دانشمند هندی حوزه‌ی زیست‌فناوری، با نام «مونکومبو سمباسیوان سوامیناتان» بوده است. وی در زمان تحصیل دوست‌داران ایرانیِ تراریخت، مسئولیت مؤسسه‌ی متعلق به راکفلر را بر عهده داشته است. وی از سالهای 1970 تا 2018 یکی از شخصیتهای مرجع تراریخت به شمار می‌رفته؛ چنان که راکفلرها سیل تجلیلها از وی را ترتیب دادند، وی را «پدرانقلاب سبز در هند» نامیدند و به‌عنوان یکی از مراجعِ رده‌ی یک تراریخت، معرفی کردند.

سایت مؤسسه‌ی ایری {اینــــــــجــــــا} درباره‌ی او نکات زیر را یادآور می‌شود:

1 آوریل 1982؛ ام.اس. سوامیناتان به عنوان چهارمین مسئول ایری برگزیده شد.
16 اکتبر 1982؛ وی در مراسم بازدید رئیس‌جمهور فیلیپین از این مؤسسه، به‌عنوان مدیرکل حاضر است.
8 آوریل 1983؛ سوامیناتان، در جایگاه مدیرکل ایری، سومین جایزه جهانی در زمینه‌ی توسعه‌ی کشورهای جهان سوم را از دست رئیس‌جمهور چین دریافت می‌کند. وی همچنین در این مراسم سخنرانی‌ای با عنوان «پیشرفت های کشاورزی: کلید موفقیت و رونق جهان سوم» ایراد می‌نماید.
16 آوریل 1986؛ سوامیناتان جایزه‌ی ملی حوزه کشاورزی را از رئیس‌جمهور هند دریافت می‌کند.
6 اکتبر 1987؛ اولین جایزه‌ی بنیاد تأسیس نشده‌ی «جایزه‌ی جهانی غذا» تقدیم سوامیناتان می‌شود.
درباره‌ی «بنیاد جایزه جهانی غذا» بیشتر بخوانید:

به نام "غذا"، به کام "راکفلر"/ حاکمان دنیا در بنیاد "جایزه جهانی غذا" چه می‌کنند؟+ تصاویر و فیلم

16 اکتبر 1987؛‌در ایری یک ساختمان به افتخار او به نامش نامگذاری شد. این سالن 21 دسامبر همان سال رسماً افتتاح شد.
10 نوامبر 1987؛ رئیس‌جمهور فیلیپین، جایزه‌ی قلب طلایی این کشور را به سوامیناتان اعطا کرد.
5 آوریل 1991؛ سوامیناتان جایزه‌ی 200 هزار دلاری تیلور را از آن خود کرد.
15 نوامبر 1991؛ وی جازه‌ی هندا در ژاپن را از آن خود کرد.
16 آگوست 1999؛ مجله‌ی تایم او را به‌عنوان یکی از 20 انسان پرنفوذ آسیایی در قرن بیستم معرفی کرد.
9 ژانویه‌ی 2007؛ سوامیناتان در انستیتو کشاورزی کامبوج مدالی از سوی نخست‌وزیر این کشور دریافت کرد.
وی با وجود اینکه از سوی بنیاد راکفلر، ید طولایی در تولید و جا انداختن محصولات تراریخت در سطح دنیا داشته است، به یکباره در چرخشی عجیب، درباره‌ی کلیه‌ی مزیتهایی که در حوزه تراریخت برمی‌شمرده، کوتاه آمده و توبه کرده است. متن گزارش او متعاقباً طی روزهای آتی منتشر خواهد شد.
najm134
 
پست ها : 2044
تاريخ عضويت: چهارشنبه فبريه 03, 2010 10:15 am


بازگشت به نشر گزارشات رسانه حيات اعلى


Aelaa.Net